Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,083,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی صنايع " با موضوع " نقش مدیر پروژه در مدیریت روابط " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
نقش مدیر پروژه در مدیریت روابط
نویسنده/ناشر/نام مجله :
سال انتشار
2017
کد محصول
1014285
تعداد صفحات انگليسی
12
تعداد صفحات فارسی
24
قیمت بر حسب ریال
1,083,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
249 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

 مدیریت روابط به عنوان تمرکز نسل بعدی مدیریت پروژه به رسمیت شناخته شده است. صنعت ساخت و ساز به عنوان بخشی عمده، به طور فزاینده ای مفهوم مدیریت روابط مبتنی بر پروژه را پذیرفته است. از سوی دیگر، مدیران پروژه نیز به اهمیت این موضوع پی برده اند. این پژوهش، نقش مدیران پروژه های ساخت و ساز در مدیریت ارتباطات را از طریق ترکیب روش های کمی و کیفی مورد بررسی قرار داده است. مدیریت روابط مبتنی بر پروژه هم می تواند به صورت داخلی و هم به صورت خارجی باشد. این پژوهش، 18 نقش مدیران پروژه در مدیریت روابط داخلی (IRM) و 18 نقش مدیریت ارتباطات خارجی (ERM) را شناسایی کرده است. به عنوان نتیجه ای آنالیز داده ها، آنها به شش گروه نقش داخلی و پنج گروه نقش خارجی طبقه بندی شده اند. علاوه بر شناسایی و طبقه بندی نقش، این پژوهش شواهدی برای تغییرات در ساختار مدیریت پروژه سنتی ارائه داده و روی برنامه ریزی و کنترل مدیریت پروژه جدید تمرکز کرده که اهمیت افراد و روابط کاری را برجسته می کند.

1- مقدمه

بسیاری از بخش های صنعتی، مثل تکنولوژی اطلاعات، مشاوره مدیریت و ساختار آن به طور روزافزون پروژه – محور هستند که در میان آن ها، تقریباً ساخت و ساز، یکی از پیچیده ترین و بزرگترین آن ها است (سایدوريال 2004؛ چنج، 2005، وایتلی، 2006). اهمیت مدیران پروژه به طور وسیعی، در بخش های صنعتی پروژه-محور، مخصوصاً در ساخت و ساز، شناخته شده است....

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید



خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی صنايع در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی صنايع در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Relationship management
Project manager
Role
Awareness

ثبت سفارش جدید