Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
902,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " تاثیر پوشش‌های دی‌الکتریک نازک بر مقاومت شکست (تکانه صاعقه) LI و AC در SF6 و در هوای خشک " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
تاثیر پوشش‌های دی‌الکتریک نازک بر مقاومت شکست (تکانه صاعقه) LI و AC در SF6 و در هوای خشک
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE International Conference on Solid Dielectrics
سال انتشار
2013
کد محصول
1014287
تعداد صفحات انگليسی
5
تعداد صفحات فارسی
14
قیمت بر حسب ریال
902,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
631 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

با وجود افزایش مصرف انرژی الکتریکی طی سالها، اما فضای موجود برای ایستگاه های (پست‌های) برق کوچکتر شده است. ادوات و تجهیزات سوئیچینگ ایزوله گازی (GIS) که به تازگی طراحی شده‌اند، باید کوچکتر شوند و با ولتاژ سیستم بالاتری کار کنند. علاوه بر این، به دلیل افزایش هزینه‌های تولید، مدیریت و جابجایی و پتانسیل گرمایش جهانیِ بالا، اصرار به کاهش استفاده از SF6 به عنوان گاز عایق در GIS بیشتر شده است. متاسفانه، مقاومت شکست گازهای جایگزین معمولاً پایین‌تر از SF6 است. هر چند که می‌توان با استفاده از یک روکش بر روی الکترودها در GIS، مقاومت شکست را افزایش داد. در این مقاله، با استفاده از تست‌های شکست، عملکرد GIS با پوشش‌های نازک بررسی می‌شود. ستاپ (سامانه) تست شامل چیدمان الکترود میله‌ای مسطح (rod-plane electrode) با الکترود میله‌ای روکش‌دار است. ضخامت این پوشش‌ها بین 40 میکرومتر و 2 میلی‌متر متفاوت است. تست‌های شکست یا در 50 Hz AC یا ولتاژ تکانه یا ضربه صاعقه انجام شده‌اند.

1-مقدمه

ایستگاههای برق عایق گازی معمولاً به دلیل مساحت سطح کوچکتر نسبت به ایستگاه های هوای آزاد، در مناطق پرجمعیت مورد استفاده قرار می‌گیرند. تقاضای فزاینده‌ی انرژی الکتریکی در شهرهای بزرگ در حال تغییر محدودیت‌های طراحی ادوات و تجهیزات سوئیچینگ ایزوله گازی (GIS) است....

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



GIS
thin coating
breakdown strength
dry air

ثبت سفارش جدید