Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,265,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " فعال سازی شهرهای هوشمند شناختی با استفاده از کلان داده ها و یادگیری ماشین: رویکردها و چالش ها " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
فعال سازی شهرهای هوشمند شناختی با استفاده از کلان داده ها و یادگیری ماشین: رویکردها و چالش ها
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE Communications Magazine
سال انتشار
2018
کد محصول
1014360
تعداد صفحات انگليسی
7
تعداد صفحات فارسی
23
قیمت بر حسب ریال
1,265,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
2 مگا بایت
تصویر پیش فرض



 

چکیده

توسعه شهرهای هوشمند و گسترش سریع آنها منجر به تولید حجم زیادی از داده ­ها با نرخ بی­ سابقه ­ای شده است. متاسفانه اکثر داده ­های تولید شده، بدون آنکه اطلاعات و دانش مفید بالقوه آنها استخراج شوند دور ریخته می­شوند. علت این امر به خاطر عدم وجود مکانیزم­ و استانداردهایی است که بتوان به کمک آنها از وجود چنین داده­ هایی بهرمند شد. علاوه بر این، ذات بسیار پویای شهرهای هوشمند نیازمند نسل جدیدی از رویکردهای یادگیری ماشین است. این رویکردها برای غلبه بر پویایی داده­ ها باید انعطاف پذیر و قابل تطبیق­ باشند تا عملیات­های تحلیلی را انجام داده و با داده ­های بلادرنگ آموزش ببینند. ما در این مقاله، چالش­های مربوط به بکارگیری کلان­داده ­های تولید شده توسط شهرهای هوشمند را از نقطه نظر یادگیری ماشین مورد بررسی قرار می­دهیم. علاوه بر این، درباره پدیده اتلاف داده­ های فاقد برچسب بحث خواهیم کرد. جهت حل این چالش در این مقاله نشان می­دهیم که استفاده از یادگیری نیمه-نظارتی برای شهرهای هوشمند «الزامی» است. ما همچنین یک چارچوب یادگیری سه-سطحی را برای شهرهای هوشمند مطرح می­کنیم که با ذات سلسله مراتبی کلان­ داده ­های تولید شده توسط شهرهای هوشمند مطابقت دارد. هدف از ارائه این چارچوب، ایجاد سطوح مختلفی از انتزاعات دانش است. چارچوب پیشنهاد شده قابل مقیاس می­باشد تا نیازهای مربوط به خدمات شهر هوشمند برآورد شود. این چارچوب اساسا از یادگیری تقویتی عمیق نیمه-نظارتی استفاده می­کند که در آن، حجم اندکی از داده ­ها که دارای بازخوردهای کاربر می­باشند به عنوان داده ­های دارای برچسب، و حجم بزرگی از داده ­ها که فاقد بازخوردهای کاربر می­باشند به عنوان داده­ های بدون برچسب در نظر گرفته می­شوند. رویکرد ارائه شده در این مقاله بجای اتلاف داده­ های بدون برچسب، از ترکیب داده ­های دارای برچسب و فاقد برچسب برای وضع سیاست­ های کنترلی بهتر استفاده می­کند. علاوه بر این در این مقاله با ارائه چندین مورد کاربردی در حوزه ­های مختلف شهرهای هوشمند بررسی می­کنیم که چگونه یادگیری تقویتی عمیق و یادگیری تقویتی عمیق نیمه-نظارتی می­توانند جنبه شناختی خدمات شهر هوشمند را کنترل کرده و عملکرد آنها را بهبود دهند. ما همچنین به بررسی چندین چالش و همچنین ارائه موضوعات پژوهشی آتی برای بکارگیری یادگیری ماشین و هوش سطح-بالا در خدمات شهر هوشمند می­پردازیم.



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Smart Cities
Big Data
Machine Learning

ثبت سفارش جدید