Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,408,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " الگوریتم های رمزنگاری متقارن در سیستم عدد مانده " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
الگوریتم های رمزنگاری متقارن در سیستم عدد مانده
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Cybernetics and Systems Analysis
سال انتشار
2021
کد محصول
1014443
تعداد صفحات انگليسی
8
تعداد صفحات فارسی
14
قیمت بر حسب ریال
1,408,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
700 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

این مقاله مفاهیم تئوریکی و نظری مرتبط با رمزنگاری متقارن مبتنی بر سیستم عدد مانده را ارائه می دهد. در این روش هنگام بازیابی یک عدد دسیمال بر اساس مانده هایش از تئوری باقی مانده چینی استفاده می شود و ضرب با انتخاب ضرایب (کلیدهای) اختیاری انجام می شود. پایداری رمزنگاری روش های پیشنهادی با تعداد ماژول و اندازه بیتی آن ها تعیین می شود. بعلاوه، روش های پیشنهادی امکان افزایش بلاک متن ساده برای رمزنگاری را فراهم کرده و این نیاز به استفاده از حالت های رمزنگاری مختلف را برطرف می سازد.

1-مقدمه

در سال های اخیر، بعلت افزایش حجم اطلاعات و رشد ابزارهای مختلف حمله اطلاعاتی، امنیت اطلاعات  بیش از پیش حائز اهمیت است [1]. منابع اطلاعاتی نیازمند حفاظت مستمر و پیشگیری از دسترسی های غیرمجاز هستند....



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:





residue number system
cryptoalgorithm
symmetric cryptosystem
ciphertext

ثبت سفارش جدید