Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,435,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " ساخت پلتفرم اطلاعاتی برای حاکمیت آژانس سهامداران تحت کنترل گروهی مبتنی بر هوش مصنوعی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
ساخت پلتفرم اطلاعاتی برای حاکمیت آژانس سهامداران تحت کنترل گروهی مبتنی بر هوش مصنوعی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Microprocessors and Microsystems
سال انتشار
2021
کد محصول
1014530
تعداد صفحات انگليسی
12
تعداد صفحات فارسی
29
قیمت بر حسب ریال
1,435,500
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

کاربرد گسترده هوش مصنوعی، کارایی و کیفیت زندگی کار ما را بسیار بهبود بخشیده است. در این مقاله شرکت های گردشگری ذکر شده در بورس سهام شانگهای و شنژن به عنوان نمونه انتخاب شده و تجزیه و تحلیل پانل ترکیبی براساس رابطه بین نمایندگی سهامداران و عملکرد شرکت تحت کنترل گروه تجاری با هوش مصنوعی تصویب شده است. نتیجه گیری به شرح زیر است: هرچه تمرکز سهام گروه بیشتر باشد، هزینه نمایندگی سهامداران کمتر است. علاوه بر این، کنترل گروه دولتی دارای هزینه آژانس سهامداران کمتری نسبت به کنترل گروه خصوصی است. هرچه میزان مانده حقوق صاحبان سهام بیشتر باشد، هزینه نمایندگی سهامداران نیز کمتر است. هر چه نسبت مدیران مستقل بیشتر باشد، هزینه نمایندگی نیز کمتر است. هرچه نسبت بدهی بیشتر باشد، هزینه نمایندگی گروه کنترل سهامداران نیز کمتر است. هرچه تمرکز مالکیت بیشتر باشد، عملکرد شرکت بهتر است. به این ترتیب، به منظور انعکاس به موقع داده های اطلاعاتی سازوکار حاکمیت گروه، پلتفرم اطلاعات حاکمیت ایجاد شده است، که یک سیستم سازوکار جمع آوری اطلاعات، مرتب سازی و افشای ساختار یافته یکپارچه است. بر این اساس، سیستم کنترل داخلی فرآیند گرا برای غلبه بر بلوک کارایی ناشی از نظارت، یکپارچه شده است.

1- مقدمه

کنترل گروهی یک ترتیب سازمانی مشترک در چین، با بیش از %60 شرکت های لیست شده وابسته به گروه های سازمانی هستند. از یک طرف، دستیابی به منافع خصوصی توسط سهامداران کنترل کننده این گروه دارای یک طبیعت غارتگرانه طبیعی است که از شرکت های تابعه کنترل شده خود خارج می شود...



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


group affiliated
shareholder agency
company performance

ثبت سفارش جدید