Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,727,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " پزشكی " با موضوع " چگونه آنمی مربوط به کنسر را درمان می کنم؟ " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
چگونه آنمی مربوط به کنسر را درمان می کنم؟
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Blood
سال انتشار
2020
کد محصول
1014540
تعداد صفحات انگليسی
13
تعداد صفحات فارسی
28
قیمت بر حسب ریال
1,727,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

علی رعم افزایش درمان های هدف گذاری شده برای درمان کنسر، آنمی همچنان یک مشکل رایج درمان کنسر باقی مانده است. پزشک در مورد ایمنی محصولات آهن داخل وریدی و داروهای القاکننده ی اریتروپوئز (ESA) در بیماران دچار کنسر که درمان آنمی ناکافی دریافت می کنند یا درمان نمی شوند، نگرانی هایی دارد. در این مقاله ما 4 بیمار ارائه کرده ایم که هم سناریوهای بالینی پیچیده و هم رایجی دارند. ما در ابتدا مروری از اریتروپوئز و سپس اپروچ خود به آنمی ناشی از کنسر را با شناسایی علل مرتبط قبل از انتخاب درمان های ویژه را ارائه کرده ایم. ما اطلاعات آزمایش بالینی که تایید کننده ی ایمن و اثربخشی محصولات IV آهن موجود برای درمان آنمی ناشی از کنسر را خلاصه کرده و شرح داده ایم که چگونه از تست های آزمایشگاهی رایج برای ارزیابی وضعیت آهن در طول مدیریت روتین بیمار استفاده می کنیم. ما میزان عوارض جانبی آهن IV را با ترانسفیوژن گلبول قرمز مقایسه می کنیم و استفاده از درمان تک دارویی با آهن IV به عنوان خط اول درمان آنمی ناشی از کنسر که نیاز به ESA را کاهش می دهد، به بحث می گذاریم. یک مکانیسم محتمل برای پیشرفت تومور ناشی از ESA مورد بحث قرار می گیرد. در نهایت، ما پتانسیل درمان های جدیدی مثل آسکوربیک اسید، مهارکننده های پرولیل هیدروکسیلاز، اکتیوین ترپ ها ، هپسیدین و آنتاگونیست های پروتیئنی مورفوژنیک در درمان آنمی ناش از کنسر را بررسی می کنیم.

1-مقدمه

در طول 5 سال گذشته، بیشتر از 50 داروی جدید برای استفاده در تجهیزات ضدکنسر به داروهای کموتراپی میلوساپرسیوی که هنوز مورد استفاده قرار می گیرند، اضافه شده است. علی رغم این پیشرفت ها، تاثیرات جانبی درمان های جدیدتر آنتی نئوپلاستیک (ANT) مثل مهارکننده های تیروزین کیناز، کونژوگه های آنتی بادی مونوکلونال و داروهای تعدیل کننده ی ایمنی همچنان وجود دارد و آنمی ناشی از درمان همچنان یک مشکل بالینی رایج است....


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله پزشكی در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده پزشكی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


anemia

ثبت سفارش جدید