Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,116,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی كامپيوتر " با موضوع " گزارشی درخصوص اولین کارگاه بین المللی روش های تحقیقاتی در زمینه تعامل حیوان با کامپیوتر " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
گزارشی درخصوص اولین کارگاه بین المللی روش های تحقیقاتی در زمینه تعامل حیوان با کامپیوتر
نویسنده/ناشر/نام مجله :
conference extended abstracts on human factors in computing systems
سال انتشار
2017
کد محصول
1014577
تعداد صفحات انگليسی
11
تعداد صفحات فارسی
15
قیمت بر حسب ریال
1,116,500
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
763 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

تعامل حیوان با کامپیوتر (ACI) رشته ­ای جدید و سریعاً در حال توسعه است، که رابطه نزدیکی با تعامل انسان با کامیپوتر (HCI) دارد و برای برخی چارچوب­ های نظری و روش­های تحقیقاتی به آن مراجعه می­کند. نسخه اول کارگاه روش­ های تحقیقاتی در تعامل حیوان با کامپیوتر (RM4ACI) با کنفرانس بین­المللی سوم تعامل حیوان با کامپیوتر همزمان شد، که در میلتون کینز در بریتانیا در نوامبر 2016 برگزار شد. این مقاله مروری کلی از آن کارگاه ارائه می­کند، شامل بینش ­های بدست آمده از بحث­های مربوط به برخی چالش ­هایی که جامعه تعامل حیوان با کامپیوتر هنگام کار برای توسعه تعامل حیوان با کامپیوتر به عنوان یک رشته، با آن مواجه شده است، و بحث در خصوص فرصت­های مهم بارورسازی متقابل مابین تعامل انسان با کامپیوتر و تعامل حیوان با کامپیوتر که جامعه تعامل انسان با کامپیوتر می­تواند آنها را درنظر بگیرد.

1-مقدمه

تعامل حیوان با کامپیوتر (ACI) رشته ­ای نوظهور، با هدف توسعه تعاملات متمرکز بر کاربر، مابین حیوانات و تکنولوژی، است. کاوش چنین تعاملاتی به درک ما از رفتار حیوان کمک می­کند و کاربردهای مهمی دارد، مثلاً برای توسعه تکنولوژی­ هایی که می­ تواند از فعالیت ­های سگ ­های کاری در طول آموزش و توسعه پشتیبانی کند [43]، یا می­ تواند غنای زیست­ محیطی و شناختی برای حیوانات در بند، از طریق انواع مختلف تحریک ­سازی مثبت و سرگرمی، ارائه کند...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی كامپيوتر در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی كامپيوتر در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


Animal-computer interaction

ثبت سفارش جدید