Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,446,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " حسابداری " با موضوع " بحث نابرابری: آیا بازارهای مالی مهم هستند؟ " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
بحث نابرابری: آیا بازارهای مالی مهم هستند؟
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Journal of Behavioral and Experimental Finance
سال انتشار
2020
کد محصول
1014579
تعداد صفحات انگليسی
11
تعداد صفحات فارسی
30
قیمت بر حسب ریال
1,446,500
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

این مقاله به تحقیق و بررسی این موضوع می­پردازد که آیا واگرایی اقتصادی و نابرابری ثروت می­تواند نتیجه حباب­ های قیمت دارایی در بازارهای مالی باشد. هنگامی که بازده ناشی از بازارهای مالی بیشتر از بازده واقعی باشد، آنگاه سهامداران می­توانند بطور قابل توجهی بیشتر از کارگران درآمد کسب کنند، که موجب نابرابری درآمدی می­ شود. شبیه­ سازی­ ها نشان می­دهند که اقتصادهای دارای بازده سرمایه بالاتر نسبت به بهره­وری نهایی سرمایه، وضعیت پایدارتری دارند و رشد بالاتری را تجربه می­کنند. با استفاده از داده­ های بازده بازار سهام S&P500 از سال 1880 تا 2010، نشان می­دهیم که با رشد بالا و افزایش بازده ­های مالی، نابرابری ثروت مابین سهامداران و کارگران افزایش پیدا می­کند، اما ممکن است در طول بحران مالی کاهش یابد.

1-مقدمه

در طول چند دهه اخیر، درک ما از چگونگی و چرایی ایجاد حباب­های قیمت مالی مثلاً در بازارهای مالی، بطور قابل توجهی بهبود پیدا کرده است. به نظر می­رسد بسیاری از موضوعات رفتاری، از جمله نزدیک­ بینی سرمایه ­گذار، بیزاری از زیان، و ریسک نادیده گرفته شده، دلایلی برای این پدیده گسترده بازار ارائه می­کنند...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله حسابداری در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید