Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,446,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی كامپيوتر " با موضوع " سیستم های عدد مانده در رمزنگاری: مروری بر کاربردهای امنیتی مدرن " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
سیستم های عدد مانده در رمزنگاری: مروری بر کاربردهای امنیتی مدرن
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Journal of Cryptographic Engineering
سال انتشار
2020
کد محصول
1014614
تعداد صفحات انگليسی
19
تعداد صفحات فارسی
46
قیمت بر حسب ریال
1,446,500
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
2 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

در سال های اخیر، سیستم عدد مانده توجه جامعه علمی را به خود جلب کرده و به یک گزینه جالب توجه در حوزه پیاده سازی سخت افزارهای امنیتی تبدیل شده است. در این مطالعه مروری، به بعضی کاربردهای مدرن و غیرمتداول RNS در حوزه رمزنگاری پساکوانتومی ، زیرساخت های ابری و رمزنگاری هومورفیک پرداخته می شود. ما به بررسی روش هایی که از عدد مانده در این رویکردها استفاده می کنند همچنین راهکارهای مکانیزه کردن راه حل های ابری RNS ایمن و مقاوم می پردازیم. این مطالعه می تواند مقدمه ای بر اعداد مانده تلقی شده و به جهت گیری مطالعات آتی و مسائل بازی که می توانند توسط RNS به طور موثر حل شوند کمک کند.

1-مقدمه

سیستم عدد مانده (RNS) یک سیستم نمایش داده است که امکان نمایش یک عدد صحیح بصورت مجموعه ای از اعداد کوچک تر را فراهم می سازد. RNS یک ایده جدید نیست بلکه اولین بار در کتاب نیکو خاموس ریاضی دان یونانی تحت عنوان "مقدمه ای بر ریاضی"   بصورت یک معما مطرح شد(CE 120-60)....


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی كامپيوتر در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی كامپيوتر در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Computer arithmetic
Residue arithmetic
Cryptography

ثبت سفارش جدید