Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,232,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " تاثیر تولید انرژی منابع تجدیدپذیر بر کنترل ولتاژ در سیستم های توزیع " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
تاثیر تولید انرژی منابع تجدیدپذیر بر کنترل ولتاژ در سیستم های توزیع
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Renewable and Sustainable Energy Reviews
سال انتشار
2016
کد محصول
1014624
تعداد صفحات انگليسی
14
تعداد صفحات فارسی
52
قیمت بر حسب ریال
1,232,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

نفوذ بالای تولید انرژی منابع تجدیدپذیر در سیستم توزیع (DS) عدم قطعیت ها و چالش های فنی بیشتری را در عملکرد تغییرات ولتاژ شبکه مانند از جمله افت حفاظتی؛ تغییر پایداری گذرا؛ جریان برق دو طرفه؛ و افزایش سطح خطا ایجاد کرده است. جریان برق (پخش بار) معکوس به دلیل نفوذ بالای تولیدات تجدیدپذیر ممکن است منجر به افزایش ولتاژ شود که در نهایت این احتمال وجود دارد که اپراتورهای شبکه توزیع (DNOs) نتوانند به طور موثر آن را کنترل کنند. در این راستا، بنابراین مقاله حاضر به بررسی تأثیر نسل های تجدیدپذیر مانند فتوولتائیک خورشیدی (PV) و انرژِ باد بر سیستم توزیع با استراتژی های کنترل ولتاژ می پردازد. این تحقیق نشان می دهد که استفاده از فناوری های شبکه هوشمند مانند ادغام سمت تقاضا (DSI) و ذخیره انرژی (ES) مشکلات تنوع ولتاژ را با حداقل تقویت شبکه کاهش می دهد.

1-مقدمه

با نفوذ بالای نسل های تجدیدپذیر (RGs) در شبکه توزیع (DN)، شبکه برق دیگر منفعل نیست، و بنابراین جریان و مشخصات ولتاژ توسط تولید و بار تعیین می شود. این امر به نوبه خود منجر به تغییرات قابل توجهی در مکانیسم کنترل ولتاژ در DN می گردد. لازم است که برق در پایانه های مصرف کنندگان در محدوده ولتاژ قابل قبول تأمین شود....


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Renewable generation
Voltage control
Demand side integration

ثبت سفارش جدید