Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
940,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " پزشكی " با موضوع " کنسر آنال " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
کنسر آنال
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Surgical Clinics
سال انتشار
2020
کد محصول
1014688
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
7
قیمت بر حسب ریال
940,500
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
256 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



1-مقدمه

تا سال 2019، سالانه 8300 مورد جدید کنسر آنال تشخیص داده و موجب حدودا 1200 مرگ در سال می شد. این بیماری ک کنسر نادر است که تقریبا 3% از تمام بدخیمی را گوارشی را تشکیل می دهد. آناتومی کانال انال و بافت شناسیی سلول ها درون آن نقش مهمی در هدایت تشخیص و تعیین درمان دارد. متسفانه در ایالات متحده، زنان و بیماران با وضعیت های اجتماعی اقتصادی پایین با استیج های پیشرفته تری از کنسر انال مراجعه می کنند، از اینرو به نسبت مردان و بیماران با وضعیت های اجتماعی اقتصادی بالاتر، احتمال بیشتری برای مرگ در نتیجه آن دارند.

بیماران دچار کنسر آنال با انواعی از علائم مراجعه می کنند که اغلب با بیماری های آنورکتال خوش خیم (معمولا هموروئید)، اشتباه گرفته می شوند.  خونریزی رکتال، درد، و خارش شایع ترین علائمی که این کنسر با آن تظاهر می کند. در افرادی که در خطر بالای کنسر انال قرار دارند، بایستی ظن بالایی داشت و این بیماران شامل افراد دچار HIV درمان نشده، افراد دچار نقص ایمنی، مردان دارای سکس با مردان، زنان دچار کنسر سرویکس، بیماران با سابقه رادیاسیون به لگن و ناحیه رکتال و افراد دارای سابقه HPV می باشند.  HPV با حداکثر 93% از کارسینوم های اسکواموس سل آنال (SCC) مرتبط بوده است...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله پزشكی در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده پزشكی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


Anal cancer

ثبت سفارش جدید