Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
995,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " طراحی بهینه طرح های برق جهت پاسخگویی فعال به تقاضا در سمت تقاضای توان " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
طراحی بهینه طرح های برق جهت پاسخگویی فعال به تقاضا در سمت تقاضای توان
نویسنده/ناشر/نام مجله :
سال انتشار
2019
کد محصول
1014724
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
13
قیمت بر حسب ریال
995,500
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
472 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

 پاسخ به تقاضای توان یک روش موثر برای رسیدگی به مشکلات افزایش مداوم اختلاف قله-دره در تقاضای بار، ارتباط با شبکه انرژی تجدید پذیر متناوب مقیاس بزرگ و حالت گذرای ساختار انرژی است. در مقدمه، نوع جدیدی از برنامه DR  که به آن طرح های برق گفته می شود، پیشنهاد شده است و طراحی طرح های برق بهینه شده است. طرح های برق بوسیله شرکت های برق ایجاد و بمنظور تشویق به تغییر در استفاده الکتریکی مشتریان هدف گذاری شده اند. یک تابع مطلوبیت مشتریان با در نظر گرفتن رضایت مشتریان از بهای برق و الگوهای مصرف انرژی ایجاد شده است. بر این اساس، یک مدل تصمیم گیری برای مشتریان بمنظور انتخاب از بین طرح های برق براساس مدل لاجیت چند جمله ای پیشنهاد شده است. سپس، رفتار مصرف انرژی مشتریان در پاسخ به طرح برق انتخابی تحلیل شده و با الگوهای اصلی مصرف مقایسه شده است. براین اساس، مدل بهینه سازی برای طراحی طرح های برق پیشنهاد شده تا اختلاف قله-دره در تقاضا را در سیستم قدرت حداقل کند. نتایج شبیه سازی نشان میدهد که طرح های برق پیشنهادی فواید زیادی برای بهبود منحنی بار و تحریک سمت تقاضا به مشارکت فعال در مدیریت بار داشته است.

1-مقدمه

کمبود موقتی و فصلی تغذیه توان سبب ایجاد یک مغایرت بین تغذیه توان و تقاضا و حتی ایجاد یک تهدید جدی برای عملکرد ایمن شبکه برق می شود. در شبکه های هوشمند آینده، پاسخگویی به تقاضا(DR) نقشی اساسی ایفا خواهد کرد، زیرا همانطور که میتواند اثراتی را در عمل روی شکل بار بگذارد، میتواند برق مشترکان را در دراز مدت افزایش دهد...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


demand response
electricity plan
energy consumption behavior
customer utility
multinomial logi

ثبت سفارش جدید