Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,171,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " طرح رله پایلوت امپدانس دیجیتال برای TL جبران شده با STATCOM برای طبقه بندی فاز دچار خطا شده با محل خطا " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
طرح رله پایلوت امپدانس دیجیتال برای TL جبران شده با STATCOM برای طبقه بندی فاز دچار خطا شده با محل خطا
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IET Generation, Transmission & Distribution
سال انتشار
2017
کد محصول
1014822
تعداد صفحات انگليسی
13
تعداد صفحات فارسی
30
قیمت بر حسب ریال
1,171,500
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
35 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

در این مطالعه، محاسبه فرکانس بنیادی مبتنی بر طرح رله پایلوت امپدانس دیجیتال هر فاز (DIPR) برای خط انتقال جبران شده (TL) با جبران ساز سنکرون استاتیکی (STATCOM)  با استفاده از اندازه گیری سنکرون هر دو انتها ارائه شده است.DIPR شامل محاسبه مقدار مطلق نسبت فازور تخمین زده شده ی مجموع ولتاژ به مجموع جریان فاز هر دو انتها است. DIPR ذاتا بین خطا های داخلی و خارجی در خط تفاوت می کند. برای تمام خطا های داخلی، مقدار محاسبه شده نسبت DIPR برابر با مقدار امپدانس سیستم و TL است در حالی که برای خطا های خارجی، آن برابر با مقدار امپدانس خازنی خط است. این طرح جدید رله پایلوت پس از تعیین پارامترهای سیستم، توانایی تشخیص انواع خطا ها را دارد و به درستی فاز دچار خطا شده­ی با STATCOM متصل در نقطه میانی در TL را طبقه بندی می کند .این طرح، از اثر حالت جبران STATCOM، سطح تزریق و پاسخ دینامیکی آن ایمن است. همچنین با جریان شارژ خازنی خط و مقاومت گذار خطا تحت تاثیر قرار نمی گیرد. فاصله خطا با استفاده از اطلاعات تزریق جریان STATCOM برای انواع مختلف خطا با دقت بالا، با در نظر گرفتن حداکثر مقاومت خطا 20 اهم، تخمین زده می شود. دقت و اثربخشی این طرح در شبیه سازی EMTDC / PSCAD برای 230 کیلو ولت، 300 کیلومتر، TL جبران شده با STATCOM متصل در نقطه میانی و در تنظیم سخت افزار با STATCOM  متصل در نقطه میانی در ولتاژ تغذیه 100 ولت با 200 کیلومتر TL در حالت آفلاین ارزیابی می شود. نتایج به دست آمده از مقاوم بودن، قابلیت اطمینان و برتری طرح پایلوت رله نوین پیشنهادی با الگوریتم محل خطا ارائه شده است.

1-مقدمه

حفاظت از خط انتقال (TL) شامل تشخیص خطا و طبقه بندی برای قطع سریع و بازگرداندن خط دچار خطا  شده برای حفظ پایداری و قابلیت اطمینان سیستم قدرت است...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


digital impedance pilot relaying

ثبت سفارش جدید