Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
638,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " کنترل سرعت موتور القایی با استفاده از سیکوکانورتر " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
کنترل سرعت موتور القایی با استفاده از سیکوکانورتر
نویسنده/ناشر/نام مجله :
سال انتشار
2013
کد محصول
1014881
تعداد صفحات انگليسی
5
تعداد صفحات فارسی
8
قیمت بر حسب ریال
638,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

این روش برای کنترل سرعت موتور القایی استفاده می­شود. کنترل سرعت با این روش ساده بوده و می­تواند با استفاده از روش­های مختلف برای کنترل عملیات سیکلوکانورتر که در حقیقت عملکرد موتور را کنترل می­کند، از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه شود. فرمول سرعت موتور القایی به صورت Ns=120f/p است. می­توان از این رابطه نتیجه گرفت که سرعت موتور را می­توان به دو روش تغییر داد، یک روش با تغییر تعداد قطب­ها بوده و روش دوم با تغییر فرکانس است. کنترل سرعت با روش اول غیراقتصادی بوده و نمی­توان تعداد قطب­ها را در شرایط کار موتور تغییر داد و همچنین با تغییر تعداد قطب­ها، حجم ماشین زیاد می­شود. با استفاده از روش دوم می­توان بر این مشکلات غلبه نمود. در این روش، وسیله تغییر فرکانس، سیکوکانورتر است. سیکلوکانورتر یک ابزار الکترونیک قدرت است که برای تبدیل توان AC با ولتاژ ثابت و فرکانس ثابت به توان AC با ولتاژ قابل تنظیم و فرکانس ثابت بدون اتصال DC استفاده می­شود. این روش در بین روش­های دیگر، ساده، قابل اطمینان و اقتصادی (مقرون به صرفه) است. سرعت­های مختلف موتور القایی با تغییر فرکانس تغذیه با استفاده از سیکلوکانورتر حاصل می­شود.

1-مقدمه

کنترل سرعت موتور القایی در کاربردهای صنعتی، ضروری است. چند روش برای کنترل سرعت موتور القایی وجود دارد. سیکلوکانورترها در محرک­های فرکانس متغیر بسیار بزرگ از چند مگاوات تا بیش از چند ده مگاوات استفاده می­شود....


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Cycloconverter
Split Phase Induction Motor

ثبت سفارش جدید