Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
737,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " سیستم مدیریت انرژی خانه هوشمند شامل انرژی تجدید پذیر مبتنی بر زیگبی و PLC " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
سیستم مدیریت انرژی خانه هوشمند شامل انرژی تجدید پذیر مبتنی بر زیگبی و PLC
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE Transactions on Consumer Electronics
سال انتشار
2014
کد محصول
1015915
تعداد صفحات انگليسی
5
تعداد صفحات فارسی
15
قیمت بر حسب ریال
737,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
5 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

با افزایش استفاده از انرژی خانگی و استقرار سیستم های انرژی تجدیدپذیر، سیستم مدیریت انرژی خانگی (HEMS) باید مصرف و تولید انرژی را به صورت همزمان در نظر بگیرد تا هزینه انرژی را به حداقل برساند. این مقاله یک معماری HEMS هوشمند ارائه می کند که مصرف و تولید انرژی را به صورت همزمان در نظر می­گیرد. از ماژول­های اندازه گیری انرژی مبتنی بر زیگبی برای نظارت بر مصرف انرژی لوازم خانگی و چراغ های روشنایی استفاده می­شود. از یک درگاه انرژی تجدید پذیر مبتنی بر PLC برای نظارت بر تولید انرژی های تجدید پذیر استفاده می­شود. سرور خانگی، داده های مصرف و تولید انرژی را جمع آوری می کند، این داده ها را برای تخمین انرژی تجزیه و تحلیل می کند و زمان بندی مصرف انرژی خانگی را کنترل می کند تا هزینه انرژی به حداقل برسد. سرور مدیریت انرژی از راه دور، داده های انرژی را از تعداد زیادی از سرورهای خانگی جمع آوری می کند، آنها را با هم مقایسه می کند، و اطلاعات تجزیه و تحلیل آماری مفیدی ایجاد می کند. انتظار می رود که معماری HEMS پیشنهادی با در نظر گرفتن مصرف و تولید انرژی، مصرف انرژی خانگی را بهینه کند و منجر به کاهش هزینه انرژی خانگی شود.

1-مقدمه

بحران انرژی فعلی نیاز به کاهش قابل توجه انرژی در همه زمینه ها دارد. با افزایش تعداد لوازم خانگی، مصرف انرژی در زمینه خانگی افزایش یافته است. صرفه جویی در انرژی و منابع انرژی تجدید پذیر به عنوان روش های حل مسئله انرژی خانگی در نظر گرفته شده اند. مصرف و تولید انرژی باید به صورت همزمان در نظر گرفته شوند تا هزینه انرژی خانگی کاهش یابد...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Home Energy Management System
ZigBee
Renewable Energy
Power Line Communication

ثبت سفارش جدید