Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,001,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " علوم تربيتی " با موضوع " روش تدریس برای درک ریاضیات در مدارس ابتدایی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
روش تدریس برای درک ریاضیات در مدارس ابتدایی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Advances in Social Science, Education and Humanities Research
سال انتشار
2021
کد محصول
1016030
تعداد صفحات انگليسی
7
تعداد صفحات فارسی
12
قیمت بر حسب ریال
1,001,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
278 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

درک مفهومی یکی از شاخص‌های مهم و تخصصی در ریاضیات است. درک مفهومی در کنار مهارتهای عملی برای دانش‌آموزان اهمیت دارد. دانش‌آموزانی که درک مفهومی خوبی از ریاضیات دارند، می‌توانند با روش‌های جدید یا متفاوت، راه‌حل مسائل را پیدا کنند، اما دانش‌آموزانی که درک مفهومی ندارند، فقط از روش‌های استاندارد استفاده می‌کنند. روش تدریس نقش مهمی در روند توسعه درک مفهومی دانش‌آموزان دارد. معلم به عنوان طراح یادگیری در کلاس، باید بتواند دانش‌آموزان را به گونه‌ای راهنمایی و هدایت کند تا از طریق یادگیری مؤثر درک مفهومی خودشان را پرورش و توسعه دهند. هدف این مقاله، بحث و بررسی در مورد روش آموزش درک مفهومی در مدارس ابتدایی است. در این مقاله از روش مرور مطالعات و منابع پیشین به صورت ساختارمند استفاده می‌شود. نویسنده از اسناد مختلفی مانند مجلات ایندکس‌ شده‌ی داخلی و بین‌المللی، کتاب‌های با کیفیتی که چهره‌های مشهور ریاضی نوشته‌اند، به ویژه مطالبی که در مورد درک مفهوم ریاضیات و روش تدریس هستند، استفاده می‌کند. نتایج نشان داد که معلم می‌تواند با استفاده از زبان تدریس دقیق و قابل درک، طرح سؤالاتی که دانش‌آموزان را به فکر کردن ترغیب کند، جلوگیری از یاد دادن روش‌های میانبر، جلوگیری از حفظ کردن اطلاعات و روش‌های حل تمرین، کمک به دانش‌آموزان در برقراری ارتباط بین مفاهیم، و توسعه درک آنها از طریق روش یادگیری CRA (عینی – تصویرسازی - انتزاعی) ، درک مفهومی را به دانش‌آموزان آموزش دهد.

1-مقدمه

درک مفهومی یکی از شش استاندارد اصلی در یادگیری ریاضیات است [1]. پنج استاندارد دیگر، مهارتهای حل مسئله، مهارتهای برقراری ارتباط با دیگران، مهارتهای برقراری بین مفاهیم ریاضی، مهارتهای استدلال و مهارتهای تصویرسازی هستند....


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله علوم تربيتی در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده علوم تربيتی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Teaching
Understanding Mathematics
Primary School

ثبت سفارش جدید