Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده زيست شناسی /

عنوان ترجمه شده مقاله: داروهای سیتوتوکسیک جهت تنظیم بیان گیرنده فاکتور رشد اپیدرمی(EGFR) در سلولهای سرطانی کلون (روده بزرگ) و افزایش استعداد آن ها جهت سیتوتوکسیتی با واسطه سلولی وابسته به آنتی بادی علیه EGFR

ترجمه مقاله درباره فاکتور رشد اپیدرمی(EGFR)، اماده دانلود است. گیرنده فاکتور رشد اپیدرمی (EGFR) همچنین به عنوان HER1 یا ERB-B1 طراحی شده است، یکی از 4 عضو شناخته شده خانواده ErbB از گیرنده های تیروزین کیناز می باشد که اغلب بر روی غشاء سلول های سرطانی اپی تلیال به میزان زیاد بیان می شود.

چکیده

ستوکسیماب یک آنتی بادی مونوکلونال IgG1 کایمریک موش- انسان علیه گیرنده فاکتور رشد اپیدرمی (EGFR) می باشد که واکنش های ضد تومور سینرژیست همراه با چندین داروی سیتوتوکسیک اعمال می کند. بنابراین، درحال حاضر در ترکیب با شیمی درمانی در درمان سرطان کلون ، سر و گردن و سرطان سلول های غیر کوچک ریه، پیشنهاد می شود. ستوکسیماب به منظور مهار سیگنال دهیEGFR طراحی شده است هرچند مدارک پیش کلینیکی پیشنهاد می کنند کهه اثرات ضد سرطانی آن در in vivo همچنین در ارتباط با توانائی ساختار IgG1 انسان آن برای تنظیم مکانیسم های ایمونولوژیکی آن می باشد . در این جا ما این موضوع را بررسی کرده ایم که ایا  قرار گرفتن در معرض داروهای سیتوتوکسیک مختلف ممکن است بر استعداد سلول های سرطانی کلون in vitro در برابر ستوکسیماب یا هدف سیستم ایمنی  و سیتوتوکسیتی وابسته به انتی بادی با واسطه گری سلول های کشنده فعال کننده لنفوکین اثر بگذارد.

5 رده سلولی سرطان کولون بیان کننده یک وضعیت متفاوت موتاسیونی k-ras برای موارد زیر ارزیابی شدند :

1) بیان EGFR 2 ) مستعد بودن برای سلول های LAK 3)ADCC با واسطه ستوکسیماب ، قبل و بعد از قرار گرفتن در معرض 5- فلوروراسیل (5-FU) ، گمسیتابین (Gem) ، ایرینوتکان (Iri) به تنهایی یا ترکیبات دو یا چند داروئی .

این داروها  قادر به تنظیم بیان EGFR بر روی سطح  تمامی رده های سلولی سرطانی کلون با تاثیر ماکزیمم مشاهده  شد چند ساعت بعد از قرار گرفتن در معرض دسته GILF   (Gem, Iri, Levofolinic acid and 5-FU).      می باشند .

شیمی درمانی قادر به افزایش وسیع حساسیت به سلول های LAK یا ADCC با واسطه ستوکسیماب  در تمام رده های سلولی سرطانی کلون همراه با یک مکانیسم مستقل از وضعیت k-ras می باشد .

نتایج تحقیقات ما نشان می دهد که شیمی درمانی ممکن است هدف گیری سیستم ایمنی با واسطه ستوکسیماب و ADCC را افزایش دهد و بنابراین پایه ای برای طراحی دسته های جدید بیوشیمی درمانی سیستم ایمنی فراهم می کند .

فهرست مطالب

1-
مقدمه

2-مواد و روش ها

1-2-کشت سلول های تومور

2-2-کشت های سلولی مونوکلونال انسان

3-2-تستهای سیتوتوکسیک

4-2-مهار بازیابی سلولی : آزمایش MTT

5-2-آنالیز های وسترن بلات

6-2-تست سیتوفلئورومتریک

7-2-ملاحظات آماری   

3-نتایج

1-3-کروماتوگرافی بیان EGFR را بر روی غشای سلولی سلول های سرطان کولون in vitro تنظیم می کند

2-3-حساس سازی سیستم ایمنی و ADCC به واسطه ستوکسیماب

4-بحث

1-مقدمه

گیرنده فاکتور رشد اپیدرمی (EGFR) همچنین به عنوان HER1 یا ERB-B1 طراحی شده است، یکی از 4 عضو شناخته شده خانواده ErbB از گیرنده های تیروزین کیناز می باشد که اغلب بر روی غشاء سلول های سرطانی اپی تلیال به میزان زیاد بیان می شود. اتصال EGFR به لیگاند های طبیعی آن (EGF, TGF-alpha, etc.)  موجب دایمری شدن گیرنده و اتو فسفوریلاسیون تیروزین و بنابراین فعال سازی مسیر های بیوشیمیائی درون سلولیمی شود که در حفظ فنوتیپهای بدخیم ، بحرانی می باشد .آبشارهای سیگنالی فعال کننده EGFR موجب تکثیر افزایش یافته ، مقاومت به محرک های طرفدار آپوپتوز ، و نیز تولید و رها سازی فاکتورهای رگ زایی می شود .

شتوکسیماب یک انتی بادی مونوکلونال کایمریک IgG1 موش/ انسان  برای EGFR در نظر گرفته شدهه به عنوان یک مهار کننده  اختصاصی هدف می باشد به دلیل اینکه به ERB-B1/EGFR در رقابت با لیگاندهای خود ، متصل می شود .بنابراین اتصال موجب مهارشدن افکتورهای پائین دست شامل k-ras شده و با تکثیر سلول های تومور و نیز مقاومت داروئی تداخل می یابد . نتایج مطالعات پیش کلینیکی یک میان کنش ضد تومور سینرژیست میان ستوکسیماب و چندین داروی سیتوتوکسیکک شامل تاکسان ها،گمسیتابین، ایرینوتکان و 5- فلوئوروراسیل را پیشنهاد می دهد .علاوه بر این نتایج آزمایشات بالینی کارایی یتوکسیماب را در ترکیب با شیمی درمانی در معالجه بیماران کارسینومای متاستاتیک کلون و سرطان سلئل های غیر کوچک ریه نشان داده اند . با این حال ستوکسیماب برای بیمارانی به کار گرفته می شود که تومور آنها حالت وحشی k-ras را بیان می کنند . در واقع این جمعیت به نظر می اید بهترین منفعت را از درمان ترکیبی در موارد هر دو زمان پیشرفت و نجات بدست می آورند ...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " زيست شناسی " با موضوع " داروهای سیتوتوکسیک جهت تنظیم بیان گیرنده فاکتور رشد اپیدرمی(EGFR) در سلولهای سرطانی کلون (روده بزرگ) و افزایش استعداد آن ها جهت سیتوتوکسیتی با واسطه سلولی وابسته به آنتی بادی علیه EGFR " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
داروهای سیتوتوکسیک جهت تنظیم بیان گیرنده فاکتور رشد اپیدرمی(EGFR) در سلولهای سرطانی کلون (روده بزرگ) و افزایش استعداد آن ها جهت سیتوتوکسیتی با واسطه سلولی وابسته به آنتی بادی علیه EGFR
نویسنده/ناشر/نام مجله :
EUROPEAN JOURNAL OF CANCER
سال انتشار
2010
کد محصول
1000203
تعداد صفحات انگليسی
9
تعداد صفحات فارسی
24
قیمت بر حسب ریال
1,232,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
2 مگا بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده زيست شناسی را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1232000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده زيست شناسی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Epidermal growth factor receptor
Antibody-dependent cell-mediatedT Cetuximab

تاریخ انتشار در سایت: 2013-10-22
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله زيست شناسی در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید