Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده تربيت بدنی و علوم ورزشی /

عنوان ترجمه شده مقاله: تعریف ورزش پیلاتس: بررسی سیستماتیک

ترجمه مقاله در مورد ورزش پیلاتس، آماده دانلود است.هدف مقاله توصیف ورزش پیلاتس بر اساس نوشته های قبلی همکاران و در مقایسه با تعریفات استفاده شده در مقاله ها با شرکت کنندگان سالم و افرادی با ناراحتی کم کمر، می باشد.

چکیده

اهداف :  توصیف ورزش پیلاتس بر اساس نوشته های قبلی همکاران و در مقایسه با تعریفات استفاده شده در مقاله ها با شرکت کنندگان سالم و افرادی با ناراحتی کم کمر.

طرح: یک بررسی سیتماتیک از مقاله انجام شد.بررسی و تحقیقی در مورد پیلاتس با حداکثر داده های کتابخانه کوکران و مدلاین و شاخص های جمعی برای پرستاران و متفقین بهداشت و سلامتی و پایگاه اطلاعاتی فیزیوتراپی ,پروکوئست:منبع سلامت و بهداشت متفقین و پرستاران,پروکوئست:پزشکی و سلامت کامل,اسکوپوس,دیسک ورزشی و وبسایت علمی  انجام شد.به عنوان نتیجه,مقاله ها ملزمند تا ورزش پیلاتص را توصیف کنند و انرا در مجلات علمی به زبان انگلیسی منتشر کنند.هیچ محدودیتی در کیفیت مقالات و یا در طراحی روش وجود ندارد.بررسی محتوا برای ثبت معانی و مفاهیم کیفی ورزش پیلاتس به کار برده میشود.برای تاکید طبقه بندی های محتوا و تجهیزات  و اصول سنتی پیلاتس,فراوانی محاسبه میشود.سپس فراوانی مقالات از نظر آماری با سلامت شرکت کنندگان و آنهایی که مبتلا به کمر درد هستند مقایسه میشوند.

نتایج 119 مقاله واجد شرایط شدند .یافته ها نشان میدهند که پیلاتس یک ورزش ذهنی و جسمی است که بر قدرت و پایداری مرکزی و انعطاف پذیری و کنترل ماهیچه ها و استقرار و تنفس تمرکز دارد.تمرینات میتوانند شامل تجهیزات تخصصی باشند.موقعیت ها بطور قابل چشمگیری  از نظر آماری بیشتر با شرکت کنندگانی که مبتلا به کمر درد بودند مورد بحث قرار گرفت در مقایسه با آنهایی که از سلامت کامل برخوردار بودند.اصول پیلاتس سنتی که شامل محور و تمرکز و کنترل و دقت و جریان و تنفس است بطور میانگین در 23 درصد از مقاله ها مورد بحث قرار گرفت.به غیر از بخش تنفس ,این اصول در مقاله هایی که در مورد افراد مبتلا به کمر دردند تاکید نشده بودند.

نتیجه گیری: یک انفاق نظر کلی در مورد مفاهیم ورزش پیلاتس وجود دارد و تاکید بیشتر ممکن است در افراد مبتلا به کمر درد جایگزین شود در حالی که اصول پیلاتس سنتی جدا از تنفس از اهمیت کمتری ممکن است برخوردار باشد.

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.

 


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " تربيت بدنی و علوم ورزشی " با موضوع " تعریف ورزش پیلاتس: بررسی سیستماتیک " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
تعریف ورزش پیلاتس: بررسی سیستماتیک
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Complementary Therapies in Medicine
سال انتشار
2012
کد محصول
1000620
تعداد صفحات انگليسی
10
تعداد صفحات فارسی
15
قیمت بر حسب ریال
940,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
783 کیلو بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده تربيت بدنی و علوم ورزشی , پزشكی را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 940500 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده تربيت بدنی و علوم ورزشی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


Pilates
Pilates exercise

تاریخ انتشار در سایت: 2014-01-25
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید