Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده حسابداری /

عنوان ترجمه شده مقاله: آغاز استقراض و قیمت گذاری حسابرسی

ترجمه فارسی مقاله درمورد قیمت گذاری حسابرسی، اماده دانلود است. در این مقاله ما تاثیر اغاز استقراض را بر روی ارزیابی حسابرس از ریسک حسابرسی مشتری و قیمت گذاری خدمات حسابرسی بررسی کردیم.

 

مقدمه

در این تحقیق ما تاثیر اغاز استقراض را بر روی ارزیابی حسابرس از ریسک حسابرسی مشتری و قیمت گذاری خدمات حسابرسی بررسی کردیم. از یک طرف ما انتظار  داریم که حق الزحمه های حسابرسی پس از آغاز استقراض افزایش یابد، زیرا افزایش استقراض ریسک شرکت قرض گیرنده و ریسک حسابرسی شرکت را بالا می برد (مانند Simunic 1980, O Keefe, 1994). از طرف دیگر نوشته های مالی و حسابداری بیانگر این نکته هستند که تصمیم شرکت برای وام دهی، نمایش دهنده ی تایید عملکرد شرکت از سوی رییس هستند. که این می تواند ریسک شرکت را کاهش داده و ارزش شرکت را بالا ببرد ( Fama 1985; James 1987; Jiang. 2010; Shepherd; 2008; Demirogh & James 2010). علاوه بر این مطالعات اخیر در زمینه ی فاینانس نشان می دهند که وام دهندگان نقش مهمی در نظارت حقوقی بازی می کنند (Chava & Roberts 2008; Robert & Sufi 2009; Nini 2009) همچنین این می تواند ارزیابی ریسک حسابرسی پایین تری را در حسابرسی این شرکت ها نشان دهد. در این تحقیق ما رابطه آغاز استقراض را با ریسکهای حسابرسی پایین تر حسابرسان آزمون کردیم. ما حدس می زنیم که کاهش ریسک مربوط به گواهی نامه ی وام دهندگان می تواند ریسک ورشکستگی را به واسطه ی افزایش بدهی ها سنگین تر کند. ما پیش بینی می کنیم که قیمت گذاری خدمات حسابرسی می تواند از رخداد آغاز استقراض تاثیر بپذیرد.

نوشته های مربوط به فاینانس نشان می دهند که آگهی وام ها دیدگاه مثبت وام دهنده نسبت به شرکت های استقراضی و ارزش افزوده شده به شرکت های استقراضی را انتقال می دهد (James 1987; Datta 1999; Demiroglu & James 2010). از نظر تئوریک فرایندهای پیوسته در ارائه وام های خصوصی وام دهندگان را به استفاده از اطلاعات خصوصی برای ارزیابی ریسک وام گیرنده و کنترل برنامه های نامناسب شما متعهد می کند و فقط پروژه های فاینانس به صورت خوش بینانه دیده می شوند (Fama 1985; Ramakrishman & Thakor 1984). مطابق با این بحث ها، James (1987) نشان داد که واکنش بازار نسبت به آگهی وام های بانکی مثبت است، Datta (1999) شواهدی را در زمینه ی توانایی شرکت های دارای بدهی بانکی برای بر عهده گرفتن قرضه ی عمومی در یک نرخ پایین تر ارائه کردند. Demirogh & James (2010) تایید اثر شروع استقراض را به وسیله ی مستندسازی  واکنش مثبت بازار به آگهی های وام ی دارای شروط سخت گیرانه تر تشریح کرد. فواید غیر مستقیم شروع استقراض از نقش پایش کنندگی وام دهندگان بر روی وام گیرندگان ناشی می شود که محدودیت های را برای وام گیرندگان ایجاد می کند (مانند شروط مالی، واگذاری وثیقه، سررسید پرداخت، قیمت گذاری عملکردی). Shepherd (2008) نشان داد که کنترل بانک بر روی شرکت های دولتی می تواند ارزش شرکت را در زمانی که هزینه های نمایندگی بالاست، افزایش دهد. در تحلیل های ما ما تلاش می کنیم که نوری را بر واکنش های حسابرسان نسبت به دو اثر پرفایده ی شروع استقراض بتابانیم...

نتیجه گیری

در این تحقیق ما نشان دادیم که کاهش ریسک ناشی از تایید وام گیرنده از سوی وام دهندگان ممکن است از ریسک ورشکستگی سنگین تربه واسطه ی افزایش وام گرفتن باشد و پیش بینی کردیم که قیمت گذاری خدمات حسابرسی می تواند بر پاسخ به آغاز استقراض اثر بگذارد. استفاده از یک نمونه از صدورهای وام های مختلف که در فاصله ی سالهای 2001 تا 2006 در آمریکا اتفاق افتاده است، به ما نشان داد که شروع استقراض سبب کاهس معنی دار حق الزحمه های حسابرسی می شود. کاهش در حق الزحمه ی حسابرسی در وام های غیرسندیکایی و طول بازپرداخت طولانی  تر وام قابل لمس تر است. همچنین ما نشان دادیم که اثر تایید وام گیرنده از سوی وام گیرنده در شرکت های دارای ریسک پیش بینی شده ی بالاتر قوی تر است. مطالعات پیشین نشان دادند که حسابرسی با کیفیت می تواند هزینه ی بدهی ها را کاهش دهد (Pittman & Fortin 2004)، زیرا حسابرسی با کیفیت گزارشات مالی وام گیرتدگان را تضمین می کند. در تکمیل این بخش از تحقیق ما دریافتیم که شروع استقراض سبب کاهش حق الزحمه ی حسابرسی شده است، که این می تواند بیانگر ارزشمند بوودن فاید شروع استقراض برای حسابرسان باشد. تحقیق ما در دو حوزه ی بانکداری و حسابرسی نشان داد که اثر تایید وام گیرنده از سوی وام دهنده نقشی معنی دار بر روی یکی از مشارکت کنندگان مهم بازار سرمایه یعنی حسابرس بر جا می گذارد و این نوری را بر روی تشریح چگونگی تاثیر شروع استقراض بر قیمت گذاری حسابرسی می تاباند.


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " حسابداری " با موضوع " آغاز استقراض و قیمت گذاری حسابرسی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
آغاز استقراض و قیمت گذاری حسابرسی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
CAAA Annual Conference 2012
سال انتشار
2012
کد محصول
1000663
تعداد صفحات انگليسی
36
تعداد صفحات فارسی
39
قیمت بر حسب ریال
1,331,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
331 کیلو بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده حسابداری را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1331000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده حسابداری در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




auditing pricing
certification of lenders

تاریخ انتشار در سایت: 2014-02-08
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله حسابداری در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید