Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده حسابداری /

عنوان ترجمه شده مقاله: مزاياي افشاءسازي‌هاي حسابرسي براي شركت‌كنندگان بازار سهام چيست؟

ترچمه فارسی مقاله What are the benefits of audited disclosures to equity market participants?

چكيده

با استفاده از يك زمينه منحصربه‌فرد كه اجازه مقايسه اعلام سود براي يك شركت مجزا بر اساس اينكه آيا حسابرسي آن در تاريخ اعلام درآمد تكميل شده يا نه را مي‌دهد، ما مزاياي بازار سهام براي اطلاعات حسابرسي شده و حسابرسي نشده در اعلام درآمد را سنديت مي‌بخشيم. ما از انتشار صفحه اشتباه نظري (سهو- ازنظرافتادگي) حسابداري شركت عمومي، استاندارد شماره 2 حسابرسي و استاندارد شماره 3 حسابرسي (AS2/3) به عنوان يك ضربه بيروني براي تنظيم وقعت تكميل حسابرسي دررابطه با اعلام درآمد، استفاده مي‌كنيم. ما نمونه‌اي از رفتار شركت‌هايي كه حسابرسي آنها در تاريخ اعلام درآمد ساليانه از سال 2001 تا 2003 تكميل شده و شركت‌هايي كه حسابرسي آنها در تاريخ اعلام درآمد ساليانه از سال 2004 تا 2006 تكميل نشده را مورد بررسي قرار مي‌دهيم. با استفاده از هر شركت به عنوان كنترل خود، تغييرات در واكنش بازار نسبت به اعلام درآمد در دوره‌هاي قبل و بعد از AS2/3 را مورد آزمايش قرار مي‌دهيم. براي كنترل تغييرات بالقوه در مشخصات شركت در طول زمان، همچنين اين تغييرات را با تغييرات همان شركت در سه ماه دوم اعلام درآمد در طول همان دوره مقايسه مي‌كنيم، كه با تنظيم حسابرسي‌نشده در هر دو دوره انجام مي‌شود. ما درمي‌يابيم كه اعلام درآمد با حسابرسي تكميل شده، كاهش بيشتري در عدم تقارن اطلاعات ارائه مي‌كند، چونكه بوسيله انتشار درخواست قيمت بدست آمده، نسبت به اعلام درآمد با حسابرسي تكميل نشده. همچنين درمي‌يابيم كه درك بازار از اعلام درآمد با حسابرسي كامل شده، نسبت به اعلان درآمد با حسابرسي كامل نشده، خيلي ارزشمندتر باشد چون بوسيله ضريب پاسخ درآمدها اندازه‌گيري شده است. اين نتايج مزاياي صورت‌وضعيت‌هاي مالي حسابرسي شده در مقابل حسابرسي نشده را براي سرمايه‌گذاران بازار سهام را نشان مي‌دهد. آنها همچنين مفاهيمي نيز براي تنظيم كننده‌ها دارند چون آنها نتايج زيانآورد و شايد پيش‌بيني نشده‌اي را نشان مي‌دهند كه مقررات جديد نيازمند استانداردهاي حسابرسي سختگيرانه‌تري در خصوص مشاركت‌كنندگان بازار سهام‌‌ هستند.

1-مقدمه

حسابرسي صورت وضعيت‌هاي مالي براي شركت‌هاي تجاري مشخص، جنبه مهمي از محيط تنظيمي گزارش مالي است. باوجود اهميت و هزينه موردنياز حسابرسي، تحقيقات علمي توجه كمي به ارزش افشاء‌هاي حسابرسي شده در مقابل موارد حسابرسي نشده براي سرمايه‌گذاران سهام، مبذول مي‌دارند. تحقيقات حسابريس قبلي عمدتاً بر روي تأثير كيفيت حسابرسي (همچون اندازه و تخصص شركت حسابرسي) بر روي كيفيت گزارش و ارزيابي بازار تمركز داشته‌اند (فرانسيس، 2004؛ فرانسيس، 2011، دي‌فوند و زانگ، 2013). اما، تحقيقات قبلي در خصوص جدا كردن ارزش حسابرسي از ارزش مشخصات حسابرس ويژه يا درك هزينه اضافي انتشار افشاء‌سازي‌هاي حسابرسي شده در مورد افشاءسازي‌هاي حسابرسي نشده، ناتوان است. هدف اين تحقيق به ناتواني در شناسايي زمينه‌اي كه صورت وضعيتي تحت شرايط مختلف به عنوان «حسابرسي‌ نشده» براي مقايسه با افشاء حسابرسي شده ارائه مي‌كند، محدود شده است.

در اين مطالعه، ما شوك بيروني به تنظيم وقت تكميل حسابرسي در رابطه با اعلام درآمد ساليانه جهت بررسي پيامدهاي بازار نسبت به افشاء‌هاي حسابرسي شده در مقابل حسابرسي نشده، اعمال مي‌كنيم. اين شوك بيروني به تكميل حسابرسي در زمان اعلام درآمد ناشي از انتشار استانداردهاي حسابرسي شماره 2 و 3 (AS2/3) توسط هيأت اشتباه نظري حسابرسي شركت عمومي (PCAOB)، مؤثر براي سال‌هاي منتي به يا پس از 15 نوامبر 2004، است. اين استانداردها نيازمندي‌هاي مربوط به قانون Sarbanes-Oxley (SOX) بخش 404(b) حسابرسي‌هاي كنترل داخلي جهت پرونده‌هاي تسريع شده و نيازمنديهاي مستندسازي اوراق مربوط به همه حسابرسي‌هاي شركت عمومي را مشخص مي‌كند (PCAOB، a2004؛ PCAOB، b2004). اين مقررات موجب افزايش در بررسي و مستندسازي حسابرسي و تأخير اساسي در تكميل حسابرسي‌هاي پايان سال، شده است. به دليل اينكه تاريخ‌هاي اعلام درآمد حول انتشار AS2/3 نسبتاً ثابت باقي مانده‌اند، اين تأخير حسابرسي منجر به كاهش اساسي در تعداد شركت‌هايي مي‌شود كه اعلام سودشان را پس از تكميل حسابرسي منتشر مي‌كنند (كريشنان و يانگ، 2009؛ برونسون و ديگران، 2011، سچرودر، 2013). اين زمينه منج به نمونه منحصربه‌‏فردي از شركت‌هايي مي‌شوند كه اعلام سودشان را پس (قبل) از تكميل حسابرسي در طول دوره قبل (پس) از AS2/3 منتشر كرده‌اند، كه به ما اجازه مي‌دهد پيامدهاي بازار در خصوص اطلاعات مالي حسابرسي شده در مقابل حسابرسي نشده كه براي بازار آشكار شده را تعيين كنيم....

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " حسابداری " با موضوع " مزاياي افشاءسازي‌هاي حسابرسي براي شركت‌كنندگان بازار سهام چيست؟ " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
مزاياي افشاءسازي‌هاي حسابرسي براي شركت‌كنندگان بازار سهام چيست؟
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Indiana University Bloomington
سال انتشار
2013
کد محصول
1000666
تعداد صفحات انگليسی
53
تعداد صفحات فارسی
48
قیمت بر حسب ریال
1,859,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده حسابداری را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1859000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده حسابداری در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




audit completeness
earnings announcement
PCAOB Standards

تاریخ انتشار در سایت: 2014-02-08
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله حسابداری در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید