Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده زيست شناسی /

عنوان ترجمه شده مقاله: OsRPK1، یک روش جدید تکرار کیناز شبه گیرنده غنی از لوسین که بطور منفی نقل و انتقال هورمون گیاهی قطبی و توسعه ریشه ی برنج را تنظیم میکند

تکرار کیناز شبه گیرنده غنی از لوسین (LRR-RLKs) بزرگترین زیرخانواده RLKs معروف گیاهان را ارئه میدهد،

چکیده

سابقه و هدف: تکرار کیناز شبه گیرنده غنی از لوسین (LRR-RLKs) بزرگترین زیرخانواده RLKs معروف گیاهان را ارئه میدهد، اگر چه چند تن از اعضای این زیرخانواده شناسایی شده است، مطالعات در مورد روابط بین LRR-RU و توسعه ریشه هنوز هم کم است. ما قبلا یک LRR-RLK جدید در ریشه های برنج شناسایی کرده و نام آن را OsRPKI نامیدیم.

مواد و روش ها: در این مطالعه، ما ابتدا فعالیت کیناز AAAAA رادر شرایط آزمایشگاهی نمایان ساخته و پروفایل بیان آن را ارزیابی نمودیم. پس از آن ما با استفاده از گیاه برنج تراژنی بالا و پایین OsRPK1 به بررسی عملکرد بیولوژیکی آن پرداختیم.

نتایج: ژن OsRPKJ که یک کیناز مستقل از Ca2 + است را رمزگشای میکند، عمدتا در نوک ریشه ها ، تیغه برگ، و سلول های تعلیق تمایز نیافته بیان شده اند و به طور قابل توجهی توسط درمان با هورمون گیاهی و یا ABA القا شده اند. جدا از OsRP / CI رشد گیاه برنج تراژنی را بالابرده  و ارتفاع بوته و تعداد پنجه را نیز افزایش داده است. در مقابل گیاهان بالا بیان شده، ریشه های توسعه نیافته، ریشه های جانبی، و کاهش مریستم راسی ازخود نشان دادند. OsRPK بالا بیان شده  نیز از بیان بیشترین حامل جریان  هورمون گیاهی  ژن  OsPIN جلوگیری کردند که با تغییرات در PAT و توزیع 1M آزاد درون برگ و ریشه همراه شد.

نتیجه گیری: داده ها نشان داد که نوین تکرار غنی از لوسین شبه گیرنده کیناز OsRPK1 بر معماری سیستم ریشه با تنظیم منفی حمل و نقل  هورمون گیاهی  قطبی در برنج تاثیر میگزارد.
اهمیت کلی: در این مطالعه یک مسیر مشترک نظارتی از توسعه سیستم ریشه در گیاهان عالی که ممکن است توسط محرک های خارجی آغاز از طریق کینازهای شبه گیرنده بالادست و حامل پایین دستی برای حمل و نقل  هورمون گیاهی  قطبی صورت گیرد، ارائه داده میشود.

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " زيست شناسی " با موضوع " OsRPK1، یک روش جدید تکرار کیناز شبه گیرنده غنی از لوسین که بطور منفی نقل و انتقال هورمون گیاهی قطبی و توسعه ریشه ی برنج را تنظیم میکند " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
OsRPK1، یک روش جدید تکرار کیناز شبه گیرنده غنی از لوسین که بطور منفی نقل و انتقال هورمون گیاهی قطبی و توسعه ریشه ی برنج را تنظیم میکند
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Biochimica et Biophysica Acta
سال انتشار
2014
کد محصول
1000874
تعداد صفحات انگليسی
10
تعداد صفحات فارسی
26
قیمت بر حسب ریال
1,331,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
2 مگا بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده زيست شناسی , مجموعه مهندسی كشاورزی را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1331000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده زيست شناسی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Leucine-rich-repeat receptor-like kinase
PIN-FORMED family

تاریخ انتشار در سایت: 2014-04-27
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله زيست شناسی در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید