Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مديريت /

عنوان ترجمه شده مقاله: منابع انسانی در یک محیط غنی از هوش تجاري

هدف از این مقاله، پیشبرد فن­ آوری های هوش تجاري و تجزیه و تحلیل داده­ ها به عنوان پیش­سازهایي براي طراحی پروتکل های مدیریت منابع انسانی و استراتژی هاي پایگاه داده، مي­باشد.

چکیده

هدف. در حالیکه بسیاری از سازمانها شروع به استفاده از هوش تجاري (BI) در بسیاری از حوزه ­هاي کسب و کار خود نموده ­اند و ایجاد دستاوردهای قابل توجهی را در برنامه كار خود قرار داده ­اند، آنها از هوش تجاري در حوزه مديريت منابع انسانی (HR) بهره كمي برده ­اند. هدف از این مقاله، پیشبرد فن­ آوری های هوش تجاري و تجزیه و تحلیل داده­ ها به عنوان پیش­سازهایي براي طراحی پروتکل های مدیریت منابع انسانی و استراتژی هاي پایگاه داده، مي­باشد.

طراحی/ روش­شناسی/ رویکرد. این مقاله در مورد این واقعیت است که افزایش شیوع جهانی ­شدن توسط برخي عوامل از جمله، مصرف ­کنندگان رو به رشد در کشورهای در حال توسعه، پیشرفت تکنولوژیکی و تنوع نیروی کار در سراسر جهان، هدایت شده است. بخش هاي منابع انسانی شرکتهای جهانی باید به پیاده ­سازی تکنیک های هوش تجاري و جمع­ آوری پایگاه داده ­های جهانی بپردازند تا به اطلاعاتي از قبیل اصطكاك کارمند و استخدام، پاداش و منافع، توزیع هاي قومی، جنسیتی، فرهنگی، و ملیتي دست يابند. با استفاده از تکنیک های تحلیلی پیشرفته در پایگاه داده جهانی، كارشناسان منابع انسانی به بینش کسب و کار هوشمند، پیش­بینی تغییرات دست خواهند يافت و از تصمیم­ گیریها در سطوح عملیاتی و استراتژیکي آگاه ميشوند.

یافته ­ها. محیط تجاري، به طور مداوم در حال تحول است و در حال تبديل شدن به یک سیستم پیچیده ­تر همراه با رقابت جهانی مي­باشد، تصمیم­گیری در سازمان به طور فزاینده­ای به فرمي پیچیده و پیچیده­ تر تبدیل شده است. این کار باعث ایجاد چالش هايي برای بخش منابع انسانی سازمانهای جهانی برای مدیریت نیروی کار متنوع در فرهنگ ها، محدوده ­های زمانی، تخصص و منافع گشته است.

پیامدهای عملی. فقط کسانی که مایل به انطباق شیوه ­های منابع انسانی خود با تغییر شرایط بازار کار جهانی شرکت های چند ملیتی هستند، قادر به جذب و حفظ کارکنان با عملكردهاي قوي ميباشند. هوش تجاري و تجزیه و تحلیل داده­ ها می تواند به تصمیم­ گیری های آگاهانه مبتنی بر دانش استخراج شده از داده ­ها و گزینه های در دست، کمک کند. سازمان هایی که با موفقیت به اجرا BI ميپردازند، قادر به تصمیم ­گیری با سرعت و دقت بیشتر ميباشند. آنها دسترسی بهتر و سریعتري به فعالیتهای کلیدی و فرآیندهای دارند که سازمانها و بخش های کارکردی آنها باید آن فرآيندها را جهت برآورده ­کردن اهداف خود دنبال كنند.

اصالت / ارزش. این مقاله، یکی از مهمترین مشکلات آموزشي شرکتهای چند ملیتی را در رابطه با انطباق شیوه ­های منابع انسانی آنها با تغییر شرایط بازار نيروي كار جهانی مورد بحث قرار ميدهد. با ترکیب هوش تچاري و تجزیه و تحلیل داده ­ها در طراحی پروتکل های مدیریت منابع انسانی و استراتژی هاي پایگاه داده، آنها می­توانند به جذب، توسعه و حفظ کارمندان با عملكردهاي قوي بپردازند و در رقابتهای تجاري جهانی به موفقيت دست يابند.

1-مقدمه

هوش منابع انسانی (HRI) متشکل از فرآیندهایي برای ساخت حقایق مبتني بر تصمیمات منابع انسانی در یک محیط غنی­ شده از هوش تجاري (BI)، است. هوش تجاري،  شامل مهارت های افراد، فن ­آوری ها، برنامه­ های کاربردی، و فرآیندهای کسب و کار برای تصمیم­ گیری هاي تجاري استراتژیک و تاکتیکی به شيوه ­اي بهتر مي­باشد. این امر یک نقش حیاتی در دستیابی به مزیت رقابتی در ميان رقبايي كه اقتصاد ما را به چالش ­كشيده ­اند، ايفا مي­كند...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مديريت " با موضوع " منابع انسانی در یک محیط غنی از هوش تجاري " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
منابع انسانی در یک محیط غنی از هوش تجاري
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Kybernetes
سال انتشار
2012
کد محصول
1000968
تعداد صفحات انگليسی
13
تعداد صفحات فارسی
18
قیمت بر حسب ریال
1,281,500
نوع فایل های ضمیمه
word+pdf
حجم فایل
146 کیلو بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مديريت را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1281500 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مديريت در زمینه کلمات کلیدی زیر است:






International business
Human resource management
Data management
Global databases

تاریخ انتشار در سایت: 2014-06-12
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مديريت در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید