Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده شيمی /

عنوان ترجمه شده مقاله: تولید انرژی از زیست توده (بخش اول): مروری بر زیست توده

زیست توده، متداول ترین شکل انرژی تجدید پذیر است که به طور گسترده در جهان سوم مورد استفاده قرار گرفته اما در دنیای غرب تا همین اواخر کمتر استفاده شده است.

Abstract

The use of renewable energy sources is becoming increasingly necessary, if we are to achieve the changes required to address the impacts of global warming. Biomass is the most common form of renewable energy, widely used in the third world but until recently, less so in the Western world. Latterly much attention has been focused on identifying suitable biomass species, which can provide high-energy outputs, to replace conventional fossil fuel energy sources. The type of biomass required is largely determined by the energy conversion process and the form in which the energy is required. In the first of three papers, the background to biomass production (in a European climate) and plant properties is examined. In the second paper, energy conversion technologies are reviewed, with emphasis on the production of a gaseous fuel to supplement the gas derived from the landfilling of organic wastes (landfill gas) and used in gas engines to generate electricity. The potential of a restored landfill site to act as a biomass source, providing fuel to supplement landfill gas-fuelled power stations, is examined, together with a comparison of the economics of power production from purpose-grown biomass versus waste-biomass. The third paper considers particular gasification technologies and their potential for biomass gasification

چکیده

اگر بخواهیم به تغییرات مورد نیاز برای برطرف کردن اثرات گرم شدن زمین دست یابیم ، استفاده از منابع تجدید پذیر انرژی به طور فزاینده ای، لازم است. زیست توده، متداول ترین شکل انرژی تجدید پذیر است که به طور گسترده در جهان سوم مورد استفاده قرار گرفته اما در دنیای غرب تا همین اواخر کمتر استفاده شده است. اخیراً به شناسایی گونه های زیست توده مناسب که بتواند خروجی انرژی بالا تولید کند تا جایگزین منابع انرژی سوخت فسیلی مرسوم شود، توجهات بسیاری شده است. نوع زیست توده ای که مورد نیاز است، تا حد زیادی به وسیله فرآیند تبدیل انرژی و شکل انرژی مورد نیاز تعیین می شود. در اولین مقاله، پیشینه تولید زیست توده ( در شرایط آب وهوایی اروپا) و خصوصیات گیاهان مورد بررسی قرار گرفته است. در مقاله دوم ، فن آوری های تبدیل انرژی ، با تاکید بر تولید سوخت گازی به عنوان مکمل گازهای استخراج شده از خاک­چال کردن زباله های آلی (گاز خاکچالی) و استفاده در موتورهای گازی برای تولید الکتریسیته مرور شده اند.  توانایی بالقوه خاک­چال های بازیابی شده برای عمل به عنوان منبع زیست توده و تامین سوخت برای تکمیل نیروگاه با سوخت  گاز خاکچالی ، با مقایسه اقتصادی تولید نیرو از زیست توده ای که هدفمند رشد داده شده با زیست توده حاصل از زباله، بررسی شده است. مقاله سوم فن آوری های خاص گازسازی و توانایی آنها را برای تبدیل زیست توده به گاز بررسی می کند.   2002 Elsevier Science Ltd،همه حقوق محفوظ است.

کلمات کلیدی: زیست توده، گازسازی، خاک­چال، الکتریسیته، موتورهای گازی.

1-پیش زمینه

زیست توده اصطلاحی برای تمام مواد آلی است که منشا گیاهی دارند (شامل جلبک ها، درختان و محصولات کشاورزی). زیست توده از گیاهان سبزی حاصل می شود که نور خورشید را از طریق فتوسنتز به ماده گیاهی تبدیل می کنند و شامل همه پوشش های گیاهی زمینی و آبی و همچنین همه زباله های آلی است. منابع زیست توده می توانند به عنوان مواد آلی ای در نظر گرفته شوند که در آنها نور خورشید در پیوندهای شیمیایی ذخیره می شود. وقتی پیوندهای بین مولکول های کربن، هیدروکربن و اکسیژن مجاور بوسیله اعمال هضم، احتراق یا تجزیه شکسته می شود، این مواد، انرژی شیمیایی ذخیره شده شان را آزاد می کنند. زیست توده همواره منبع اصلی انرژی برای نوع بشر بوده است و امروزه تخمین زده می شود که در تامین 10 تا 14 درصد انرژی جهان سهم دارد.

این مقاله، اولین مقاله از یک مجموعه سه قسمتی است که استفاده از زیست توده را به عنوان منبع سوخت ، با تاکید بر استفاده بالقوه آن به عنوان سوخت مکمل برای تولید نیرو با استفاده از موتورهای گازی اشتعال جرقه ای  با سوخت گاز خاکچالی بررسی می کند...


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " شيمی " با موضوع " تولید انرژی از زیست توده (بخش اول): مروری بر زیست توده " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
تولید انرژی از زیست توده (بخش اول): مروری بر زیست توده
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Bioresource Technology
سال انتشار
2002
کد محصول
1001474
تعداد صفحات انگليسی
10
تعداد صفحات فارسی
39
قیمت بر حسب ریال
1,331,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
356 کیلو بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده شيمی را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1331000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده شيمی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:






Biomass
Gasification
Landfill
Electricity
Gas engines

تاریخ انتشار در سایت: 2014-07-27
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله شيمی در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید