Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی صنايع /

سیستم های مدیریت کارمند و بافت های سازمانی

مقاله انگلیسی مدیریت با ترجمه رایگان

توضیح: این مقاله انگلیسی مدیریت با ترجمه رایگان را می توانید از لینک بالا دانلود نمایید. تعداد صفحات انگلیسی مقاله انگلیسی مدیریت با ترجمه رایگان 15  و تعداد صفحات فارسی(ترجمه آن) 22 می باشد. این مقاله انگلیسی مدیریت با ترجمه رایگان در سال 2011 در مجله بین المللی Management Research Review به چاپ رسیده است. مقاله انگلیسی مدیریت با ترجمه رایگانی که دانلود می کنید در زمینه" سیستم­های مدیریت کارمند و بافت­های سازمانی " می باشد و در ادامه می توانید ترجمه چکیده این مقاله انگلیسی مدیریت با ترجمه رایگان را مطالعه نمایید. علاوه بر این مقاله، مقالات ترجمه شده مدیریت رایگان دیگری نیز در بخش تحقیق آماده رشته مدیریت وجود دارد که می توانید به دانلود آن مقالات نیز اقدام نمایید. امید که این مقاله انگلیسی مدیریت با ترجمه رایگان مفید واقع گردد.

چکیده

هدف: هدف از این مقاله ایجاد مدلی تئوریک از ویژگی­ها و عوامل تعیین­کننده­­ی شکل­های مختلف مدیریت کارمند: مدیریت ساده، مدیریت پرسنل و مدیریت منابع انسانی می­باشد.

رویکرد؛ روش­شناسی، طراحی: این مقاله براساس کاری در رابطه با مدیریت منابع انسانی از طریق یکپارچه­سازی مدیریت انتقادی، اکولوژی جمعیت و روابط صنعتی و به منظور توسعه مدلی مفهومی از خصوصیت مدیریت کارمند و عوامل تعیین­کننده­اش می­باشد.

نتایج: این چارچوب، گامی حائز اهمیت به سوی تفکر درباره­ی عوامل تعیین­کننده و خصوصیت سیستم­های مدیریت کارمند ارائه می­دهد.

کاربردهای عملی: یک نوع­شناسی از 6 شکل مدیریت کارمند در هر دو بافت متحد و غیرمتحد ایجاد شده است. این مقاله تجدیدنظری به رویکرد جهانی HRM محسوب می­شود و دیدگاهی از فنون مدیریت کارمند و عوامل تعیین­کننده­اش ارائه می­دهد.

ارزش، اصالت: با وجود قانون­مندی ادبیات HRM، بحث اندکی در باب نقش بافت در تحت تأثیر قراردادن ویژگی HRM یا مدیریت کارمند در کل وجود دارد. این مقاله به دنبال جستجوی چگونگی تأثیرگذاری بافت سازمانی بر خصوصیات مدیریت کارمند به واسطه­ی تئوری اکولوژی جمعیت، می­باشد.

واژگان کلیدی: مدیریت منابع انسانی، روابط کارمند، عوامل موفقیت قطعی (انتقادی)، توسعه کسب و کار.


عنوان مقاله فارسی

سیستم های مدیریت کارمند و بافت های سازمانی

تعداد صفحات فارسی
22
کد محصول
1001626
قیمت بر حسب ریال
رایگان
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
138 کیلو بایت
تصویر پیش فرض


این تحقیق آماده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر تحقیق های آماده مهندسی صنايع , مديريت را مشاهده کنید.
برای اطلاع از تحقیق های آماده جدید، ایمیل خود را وارد نمایید.
در صورت نیاز به کلمه عبور از www.ir-translate.com به عنوان کلمه عبور استفاده کنید


تاریخ انتشار در سایت: 2014-08-07
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی صنايع در موسسه البرز

نظرتان در مورد این تحقیق آماده چیست؟

ثبت سفارش جدید