Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی صنايع /

طراحي و برنامه ريزي منابع و امكانات ساخت و توليد

تحقیق رایگان مدیریت صنعتی، طراحي و برنامه ريزي منابع، برنامه ريزي امكانات ساخت و توليد

در این بخش می توانید تحقیق رایگان مدیریت صنعتی با عنوان " طراحي و برنامه ريزي منابع و امكانات ساخت و توليد " را به طور رایگان دانلود کنید. امکان دانلود تحقیق رایگان مدیریت صنعتی از لینک بالای صفحه میسر است. این تحقیق رایگان مدیریت صنعتی به فرمت word می باشد و شما می توانید در ادامه چکیده و بخشی از مقدمه  مقاله " طراحي و برنامه ريزي منابع و امكانات ساخت و توليد " را مشاهده کنید.

طراحي و برنامه ريزي منابع و امكانات ساخت و توليد

مقدمه

طراحي و برنامه ريزي منابع و امكانات ساخت و توليد (MRPII) را مي توان بعنوان روشي براي طراحي و برنامه ريزي مديريتي، اجرا و كنترل فعاليت توليدي تعريف كرد. MRPII توسط شركتهاي توليد كننده ابداع و اختراع شد اما در اكثر صنايع غير توليدي نظير صنايع خدماتي و توزيع كننده نيز عموميت يافته است. MRPII در يك حلقه بسته يا حلقه اي داراي فيدبك (پسفورد) بصورت يكپارچه درآمده و در پيش بيني تقاضا، برنامه ريزي توليد و زمانبندي توليد و كنترل فعاليت توليدي بكار گرفته مي شود. MRPII فلسفه اي براي طراحي و برنامه ريزي قانوني و رسمي است كه يك چهارچوب كاري براي يكپارچه سازي و بكارگيري جزئيات مديريتي را در اين كتاب ارائه كرده است.

MRPII شامل يكپارچه سازي داده هاي ورودي زياد توسط محاسبات طراحي و برنامه ريزي ظرفيت براي خروجيهاي مختلف اطلاعاتي است. اكثر شركتها از نرم افزار MRPII با هدف و كاربرد ويژه استفاده مي كنند كه مي تواند نيازهاي اطلاعاتي مربوط به اقدامات و كاربردهايي نظير خريد، محاسبه و حسابداري، ليست حقوق، توزيع و تجارت و فروش و مهندسي را برآورده كند. بسياري از كاربران MRPII نيازمند يك سياست جامع و كامل پيشرفت و تكامل توسط مديريت هستند. برخي از كاربران دريافته اند كه MRP براي ما و مطابق ميل ما كار نمي كند و معمولاً وقتي بكار گرفته مي شود كه شركت داراي سيستم هاي مديريتي پيشرفته و كامل براي سيستم اطلاعات مديريت كامپيوتري نيست..

 


عنوان مقاله فارسی

طراحي و برنامه ريزي منابع و امكانات ساخت و توليد

تعداد صفحات فارسی
86
کد محصول
1002028
قیمت بر حسب ریال
رایگان
نوع فایل های ضمیمه
Word
حجم فایل
40 کیلو بایت
تصویر پیش فرض


این تحقیق آماده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر تحقیق های آماده مهندسی صنايع , مديريت را مشاهده کنید.
برای اطلاع از تحقیق های آماده جدید، ایمیل خود را وارد نمایید.
در صورت نیاز به کلمه عبور از www.ir-translate.com به عنوان کلمه عبور استفاده کنید


تاریخ انتشار در سایت: 2014-09-24
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی صنايع در موسسه البرز

نظرتان در مورد این تحقیق آماده چیست؟

ثبت سفارش جدید