Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی صنايع /

کنترل در مدیریت

کنترل در مدیریت

کنترل در مدیریت

تحقیق آماده صنایع با موضوع کنترل در مدیریت را از این بخش از سایت گروه ترجمه تخصصی البرز دانلود نمایید. دنشجویان رشته مهندسی صنایع می توانند تحقیق آماده کنترل در مدیریت را به صورت فایل word دانلود نمایند. تحقیق آماده کنترل در مدیریت به صورت رایگان برای دانلود ارائه شده است. انواع روش های کنترلی، اعم از کنترل حال نگر، کنترل آینده نگر، کنترل های پیش گیرنده و کنترل های اصلاح کننده در این تحقیق آماده صنایع بررسی شده اند.

كنترل فراگردي است كه از طريق آن عمليات انجام شده با فعاليتهاي برنامه ريزي شده تطبيق داده مي شوند. اين فراگرد براي تصحيح مستمر عملكرد سازمان در جهت دستيابي به اهداف سازماني به كار گرفته مي شود و ميزان پيشرفت در جهت تحقق اهداف را نشان مي دهد. منظور از روشهاي كنترل مديريتي، روشها و ساز و كارهايي است كه مديران براي كسب اطمينان از سازگاري« رفتار و عملكرد كاركنان» با « استانداردها، برنامه ها و هدفهاي سازماني» به كار مي گيرند. در فراگرد كنترل، برنامه هاي منظمي به اجرا در مي آيند كه طي آن اطلاعات مورد نياز كسب مي شوند و پس از ارزيابي و سنجش ميزان انحراف، طرحهاي اصلاحي مورد نياز براي نيل به حداكثر كارآيي در تحقق اهداف، تنظيم مي گردند. 

كنترل امري است كه بايد بطور مستمر و دائمي به آن پرداخته شود. فراگرد كنترل، از مراحل اولية اجراي برنامه تا آخرين مراحل آن  و حتي پس از آن ادامه مي يابد...


عنوان مقاله فارسی

کنترل در مدیریت

تعداد صفحات فارسی
14
کد محصول
1002093
قیمت بر حسب ریال
رایگان
نوع فایل های ضمیمه
Word
حجم فایل
7 کیلو بایت
تصویر پیش فرض


این تحقیق آماده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر تحقیق های آماده مهندسی صنايع را مشاهده کنید.
برای اطلاع از تحقیق های آماده جدید، ایمیل خود را وارد نمایید.
در صورت نیاز به کلمه عبور از www.ir-translate.com به عنوان کلمه عبور استفاده کنید


تاریخ انتشار در سایت: 2014-09-27
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی صنايع در موسسه البرز

نظرتان در مورد این تحقیق آماده چیست؟

ثبت سفارش جدید