Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مديريت /

پایان نامه برنامه ریزی آموزشی با عنوان بررسی ارتباط آموزشهای فنی و حرفه ای رسمی (بخش صنعت) با نیازهای بازار كار از دیدگاه مدیران صنایع مناطق 9 و 10 شهر تهران در سال 83-1382

پایان نامه برنامه ریزی آموزشی، دانلود پایان نامه برنامه ریزی آموزشی

دانلود پایان نامه برنامه ریزی آموزشی با عنوان " بررسی ارتباط آموزشهای فنی و حرفه ای رسمی (بخش صنعت) با نیازهای بازار كار از دیدگاه مدیران صنایع مناطق 9 و 10 شهر تهران در سال 83-1382" در این بخش میسر است و شما دانشجویان محترم رشته برنامه ریزی آموزشی می توانید این پایان نامه برنامه ریزی آموزشی را به صورت رایگان دانلود کنید. فصل اول این پایان نامه برنامه ریزی آموزشی کلیات تحقیق را مطرح می کند. در فصل دوم  پایان نامه ادبیات، مطالعه منابع مربوط به موضوع تحقیق بحث می گردد. در فصل سوم پایان نامه برنامه ریزی آموزشی، روش اجرای تحقیق مورد بررسی قرار می گیرد. فصل چهارم پایان نامه به تجزیه تحلیل اطلاعت جمع اوری شده اختصاص دارد و در فصل پنجم این پایان نامه رشته برنامه ریزی آموزشی بحث و نتیجه گیری بررسی می شود. جهت دانلود پایان نامه برنامه ریزی آموزشی" بررسی ارتباط آموزشهای فنی و حرفه ای رسمی (بخش صنعت) با نیازهای بازار كار از دیدگاه مدیران صنایع مناطق 9 و 10 شهر تهران در سال 83-1382" از لینک مستقیم بالای استفاده نمایید. در ادامه می توانید چکیده پایان نامه برنامه ریزی آموزشی را ملاحظه کنید و در صورت تمایل از لینک مستقیم بالا اقدام به دانلود این پایان نامه رشته برنامه ریزی آموزشی نمایید.

چكیده

بررسی ارتباط آموزشهای فنی و حرفه ای رسمی (رشته های الكترونیك، الكتروتكنیك) با نیازهای بازار كار از نظر مدیران صنایع (مدیران ردة میانی شامل مدیران فنی، تولید و آموزش) كارخانه ها و مؤسسات مرتبط، در مناطق 9 و 10 شهر تهران، عنوان پژوهش حاضر می باشد كه هدف اصلی آن تعیین میزان ارتباط آموزشهای فنی و حرفه ای رسمی (رشته های الكترونیك و الكتروتكنیك) با دانش ها و مهارتهای مورد نیاز مدیران صنایع در بازار بوده است.

در این پژوهش از آمار توصیفی همچون میانگین، انحراف استاندارد، و درصد و همچنین از آمار استنباطی همچون آزمون T تك نمونه ای، جهت پاسخگوئی به سؤالات تحقیق استفاده شده است. همچنین جمع آوری اطلاعات از طریق پرسشنامة محقق ساخته صورت گرفته است.

به طور كلی، نتایج بدست آمده حاصل از این پژوهش به شرح زیر می باشد:

- دانش فارغ التحصیلان هنرستانهای فنی و حرفه ای رسمی (رشته های الكترونیك و الكتروتكنیك) از نظر مدیران صنایع در مناطق 9 و 10 شهر تهران در حد متوسط می باشد.

مهارت فارغ التحصیلان هنرستانهای فنی و حرفه ای رسمی (رشته های الكترونیك و الكتروتكنیك) از نظر مدیران صنایع در مناطق 9 و 10 شهر تهران در حد متوسط می باشد.

مدیران صنایع (مدیران فنی، تولید و آموزش) كارخانه ها و مؤسسات مرتبط در مناطق 9 و 10 شهر تهران، نسبت به برنامه های آموزشی مراكز آموزش فنی و حرفه ای رسمی، شناخت كمی دارند.

مدیران صنایع، میزان قابلیت مهارتهای آموزشی فارغ التحصیلان مراكز فنی و حرفه ای رسمی (رشته های الكترونیك و الكتروتكنیك) را با پیشرفتهای فناوری كم برآورد می كنند.

مدیران صنایع (مدیران فنی، تولید و آموزش) كارخانه ها و مؤسسات مرتبط در مناطق 9 و 10 شهر تهران، مهارت داشتن فارغ التحصیلان هنرستانهای فنی و حرفه ای (رشته های الكترونیك و الكتروتكنیك) در فناوری اطلاعات و ازتباطات (ICT) را انطباق بیشتر دانش و مهارت تخصصی آنها با نیازهای بازار كار را بیشتر از زیاد برآورد كرده اند.


عنوان مقاله فارسی

پایان نامه برنامه ریزی آموزشی با عنوان بررسی ارتباط آموزشهای فنی و حرفه ای رسمی (بخش صنعت) با نیازهای بازار كار از دیدگاه مدیران صنایع مناطق 9 و 10 شهر تهران در سال 83-1382

تعداد صفحات فارسی
142
کد محصول
1002114
قیمت بر حسب ریال
رایگان
نوع فایل های ضمیمه
Word
حجم فایل
83 کیلو بایت
تصویر پیش فرض


این پروژه آماده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر پروژه های آماده علوم تربيتی , مديريت را مشاهده کنید.
برای اطلاع از پروژه های آماده جدید، ایمیل خود را وارد نمایید.
در صورت نیاز به کلمه عبور از www.ir-translate.com به عنوان کلمه عبور استفاده کنید


تاریخ انتشار در سایت: 2014-09-29
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله علوم تربيتی در موسسه البرز

نظرتان در مورد این پروژه آماده چیست؟

ثبت سفارش جدید