Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی صنايع /

مقاله نقش مدیریت فراگیر در مدیریت بحران های سازمانی

مقاله مدیریت بحران سازمانی، مدیریت کیفیت فراگیر

 مقاله مدیریت بحران سازمانی

در این صفحه می توانید مقاله مدیریت بحران سازمانی با موضوع "نقش مدیریت فراگیر در مدیریت بحران های سازمانی " را به فرمت word دانلود کنید. دانلود این مقاله فارسی مدیریت بحران سازمانی رایگان بوده و شما می توانید از طریق لینک بالای صفحه این مقاله مدیریت بحران سازمانی را دانلود کنید. در ادامه می توانید مقدمه چکیده مقاله نقش مدیریت فراگیر در مدیریت بحران های سازمانی را ملاحظه نمایید.

چکيده

بروز بحران در سازمانهاي مختلف با بينش مثبت بايستي به عنوان يک سرمايه تلقي شود و اين به خاطر اين است که در بحران، مجموعه امکانات سازمان، ساختارها، نيروي انساني، توانمندي قانوني، و... به خوبي با همديگر ترکيب شده و همدلي مناسبي در سازمان ايجاد و از امکانات بلااستفاده سازمان به نحو مطلوبي استفاده مي شود.

هرچند بروز بحران سرمايه است ولي بعضي از بحرانهاي سرکش، موجب اختلال در روند کار سازماني شده و تحقق اهداف سازمان و مزيت رقابتي از بين مي رود. بحران در سازمانها يک دفعه به وجود نمي آيد بلکه طي مدت زماني طولاني زمينه هاي آن در فرايندها، ساختارها و منابع انساني شکل گرفته و سپس به بروز بحران منجر مي شود.

براي پيشگيري از بحرانهاي منفي و مديريت صحيح بر آن، لازم است تمهيدات لازم قبل از شکل گيري خميرمايه بحران، انديشه شود. يکي از رويکردهايي که به شکل جدي و عملياتي به مديريت بحران و پيشگيري از بروز بحران کمک مي کند نظام مديريت کيفيت فراگير (TOTAL QUALITY MANAGEMENT) است. اين امر به خاطر اين است که نظام مديريت کيفيت فراگير يک نظام مشکل ياب و بحران ياب است، بر اين اساس و باتوجه به نقش موثر مديريت کيفيت فراگير در پيشگيري از مديريت بحرانهاي سازماني در اين مقاله سعي بر آن است مفهوم ومؤلفه هاي موثر در بحرانهاي سازماني، مفهوم مديريت کيفيت فراگير تبيين و به نقش نظام مديريت کيفيت فراگير (T.Q.M) در پيشگيري از بحرانهاي نامطلوب در ابعاد مختلف پرداخته شود.


عنوان مقاله فارسی

مقاله نقش مدیریت فراگیر در مدیریت بحران های سازمانی

تعداد صفحات فارسی
15
کد محصول
1002139
قیمت بر حسب ریال
رایگان
نوع فایل های ضمیمه
Word
حجم فایل
24 کیلو بایت
تصویر پیش فرض


این تحقیق آماده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر تحقیق های آماده مهندسی صنايع , مديريت را مشاهده کنید.
برای اطلاع از تحقیق های آماده جدید، ایمیل خود را وارد نمایید.
در صورت نیاز به کلمه عبور از www.ir-translate.com به عنوان کلمه عبور استفاده کنید


تاریخ انتشار در سایت: 2014-09-30
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی صنايع در موسسه البرز

نظرتان در مورد این تحقیق آماده چیست؟

نظرات کاربران به این صفحه

*
*
سلام با تشکر از مقالات شما
*
*
با سلام و احترام قبلا تشکر میکنم.
*
*
تشکر

ثبت سفارش جدید