Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی صنايع /

پایان نامه برنامه ريزي توليد ( اجراي سيستم توليد به هنگام JIT )

پایان نامه برنامه ریزی تولید، دانلود پایان نامه برنامه ریزی تولید

پایان نامه برنامه ریزی تولید

برای دانلود پایان نامه برنامه ریزی تولید به ابتدای همین صفحه مراجعه کنید و به صورت رایگان اقدام به دانلود این پایان نامه برنامه ریزی تولید نمایید. این پایان نامه برنامه ریزی تولید 155 صفحه بوده و داری پنج فصل می باشد و به فرمت word است. در فصل اول این پایان نامه، اهداف و رویکرد های سیستم تولید بموقع JIT مطرح می گردد. در فصل دوم پایان نامه پایان نامه برنامه ریزی تولید اختصاص به اشنایی باسیستم مورد مطالعه ( شرکت ریخته گر و اهنگر فن اور(رافکو)) دارد. در فصل سوم تكنيك هاي طراحي سيستم توليدي JIT بحث می شود. در فصل چهارم پایان نامه طراحی سیستم کانبان شرکت مورد مطالعه(شرکت رافکو) بحث می شود و در نهایت در فصل پنجم پایان نامه برنامه ریزی تولید ، خرید وتحویل بهنگام مطرح می شود. در صورت تمایل می توانید از لینک بالای صفحه پایان نامه برنامه ریزی تولید را دانلود کنید.

چکیده

توليد بهنگام( JUST-IN-TIME : JIT)  امروزه بعنوان يک تکنيک جدید برنامه ریزی تولید و نيز نگرش فلسفي مديريت بطور گسترده ای با استقبال شرکت ها مواجه شده است.

بطور كلي JIT نوعي فلسفه توليدي است يا يك هدف بسيار ساده يعني:" اقلام مورد نياز را با كيفيت مورد نياز، به مقدار مورد نياز و دقيقا در زمان مورد نياز" توليد كنيد.

تقسيم بندي هاي انجام شده در ادبيات موضوع JIT دامنه گسترده‌اي در برمي‌گيرد

 از جمله :JIT بعنوان يک استراتژي ،JIT بعنوان مديريت کنترل موجودي ، مجموعه‌هاي خريد JIT و مديريت توليد JIT استقرار JIT و ارتباط JIT و منابع انساني و … که همگي بعنوان مجموعه‌اي از فنون مرتبط با JIT بررسي مي‌شود. انچه که در این مقاله بدان پرداخته شده رویکرد JIT به سیستم های تولیدی و مقوله برنامه ریزی توید است .

 در اين تحقيق ضمن بررسي سيستم تولیدی JIT و نظامهاي مرتبط با ان به بررسي اهداف تولید بموقع  JITوتکنیک های طراحی سیستم تولیدی JIT  به صورت عملی پرداخته شده است.

در بخش سوم به مطالعه وضعیت موجود سیستم تولیدی یک کارخانه مورد مطالعه " شركت ريخته گر و آهنگر  فن آور ( رافكو )"  پرداخته و سپس در بخش چهارم به تطبیق سیستم تولید بهنگام JIT با سیستم تولید شرکت پرداخته شده  بطوریکه تکنیک های طراحی سیستم JITبرای خط تولید شرکت بصورت عملی تشریح شده است .

 حاصل کار اینکه در هر مورد با دادن راهنمائی ها و مشاوره به مدیریت شرکت به اجرای سیستم JIT طراحی شده اقدام گردید.

در بخش چهارم نیز با طراحی سیستم کارت های کانبان( واضح ترین صورت پیاده سازی سیستم JIT) برای خط تولید شرکت مورد مطالعه  اقدام به تشریح کارکرد سیستم کانبان طبق خط تولید فوق گردیده است.

در بخش پنجم نیز مطالبی در مورد خرید و تحویل بهنگام که امور پشتیبانی سیستم تولید بهنگام هستند به اختصار اورده شده است .

 


عنوان مقاله فارسی

پایان نامه برنامه ريزي توليد ( اجراي سيستم توليد به هنگام JIT )

تعداد صفحات فارسی
155
کد محصول
1002161
قیمت بر حسب ریال
رایگان
نوع فایل های ضمیمه
Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض


این پروژه آماده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر پروژه های آماده مهندسی صنايع , مديريت را مشاهده کنید.
برای اطلاع از پروژه های آماده جدید، ایمیل خود را وارد نمایید.
در صورت نیاز به کلمه عبور از www.ir-translate.com به عنوان کلمه عبور استفاده کنید


تاریخ انتشار در سایت: 2014-10-03
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی صنايع در موسسه البرز

نظرتان در مورد این پروژه آماده چیست؟

نظرات کاربران به این صفحه

*
*
JIT تکنیک جذابی بنظر می‌رسد، با مطالعه در این زمینه قطعا به اطلاعت دقیق تری دست پیدا خواهم کرد. ممنون از ارائه رایگان این مطلب

ثبت سفارش جدید