Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی كامپيوتر /

تحقیق آماده کامپیوتر در خصوص الگوریتم درهم سازی SHA

الگوریتم درهم سازی ، SHA-1

تحقیق آماده کامپیوتر در خصوص الگوریتم درهم سازی SHA

در این بخش از سایت گروه علمی البرز، تحقیق آماده کامپیوتر در خصوص الگوریتم درهم سازی SHA را دانلود نمایید. تحقیق آماده کامپیوتر در خصوص الگوریتم درهم سازی SHA در قالب فایل word تهیه شده و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر و مهندسی فناوری اطلاعات می توانند این منبع علمی مفید را مورد استفاده قرار دهند.

الگوریتم درهم سازی ایمن SHA ، به الگوریتمی اطلاق می شود که یک پیام را فشرده سازی می کند. SHA همانند بسیاری دیگر از الگوریتم ها ابتدا به شکل اولیه ایجاد شد و پس از آن در طول سال های مختلف ، در مسیر بهبود و اصلاح قرار گرفت. این الگوریتم در سال 1993 توسط آژانس امنیت ملی ایالات متحده NSA طراحی و توسط موسسه ملی فناوری و استانداردها NIST منتشر شد. اصلاحاتی که در طی سال های مختلف بر روی SHA  انجام گرفته حول محورهایی همچون افزایش امنیت ، افزایش سرعت ، کاهش حجم و المان های مصرفی بوده است و نتایج تحقیقات و شبیه سازی های بسیاری در این زمینه ها تاکنون منتشر شده است. الگوریتم درهم سازی ایمن اولیه با نام های SHA یا SHA-0 معرفی شد و پس از اولین بهبود اساسی انجام گرفته بر روی آن ، با عنوان SHA-1 شناخته شد. SHA-1 پرکاردبردترین الگوریتم درهم سازی است که در بسیاری از کاربردهای امنیتی مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع نسخه 1 بسیاری از ایرادهای امنیتی نسخه 0 را برطرف کرده بود. طول پیام ورودی در الگوریتم درهم سازی از 1 تا  264 بیت متغیر بوده اما طول پیام خروجی ثابت است. عملیات خلاصه سازی ، عملیاتی یک طرفه است و تولید پیام اصلی از خلاصه پیام غیر ممکن خواهد بود. اما محاسبات انجام گرفته بسیار ساده می باشد.  ساختار های بسیاری در این الگوریتم بر مبنای دست یابی به سرعت بالاتر یا مساحت و المان مصرفی کمتر طراحی شده که این ساختارها بر روی FPGA  پیاده سازی خواهند شد. نرم افزار کورتس 2  برای کامپایل و تولید ماژول های تابع، مدارات توصیف سطح RTL و شکل موجهای شبیه سازی شده مورد استفاده قرار می گیرد. منظور از توصیف سطوح مداری، ارتباطات مداری تراشه FPGA می باشد. که این ارتباطات ماژول ها را نیز نشان می دهد.

فهرست مطالب تحقیق آماده کامپیوتر در خصوص الگوریتم درهم سازی SHA به شرح زیر است: 

مقدمه 

SHA-1

 مراحل پیش پردازش پیام

پردازش اصلی

پیاده سازی

برخی ساختارهای پیاده سازی شده  

ساختار اول  

ساختار دوم

آنالیز روش پایپ لاین و تکنیک گشایش حلقه

معماری پایپ لاین بر اساس تکنیک گشایش حلقه

نتایج شبیه سازی ها  

ساختار سوم          

بهبود مدل   


عنوان مقاله فارسی

تحقیق آماده کامپیوتر در خصوص الگوریتم درهم سازی SHA

تعداد صفحات فارسی
17
کد محصول
1002208
قیمت بر حسب ریال
572,000
نوع فایل های ضمیمه
Word
حجم فایل
273 کیلو بایت
تصویر پیش فرض


این تحقیق آماده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر تحقیق های آماده مهندسی فناوری اطلاعات , مهندسی كامپيوتر را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید محصول مورد نظر محصول مورد نظر و با یک کلیک می توانید محصول مورد نظر خود را دانلود نمایید. محصول مورد نظر خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 572000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید



تاریخ انتشار در سایت: 2014-10-11
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
نظرتان در مورد این تحقیق آماده چیست؟

ثبت سفارش جدید