Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی كامپيوتر /

ابزار کاوش اینترنت چيست ؟

کاوش اینترنت

ابزار کاوش اینترنت چيست ؟

در این بخش از سایت گروه ترجمه تخصصی البرز تحقیق آماده با عنوان ابزار کاوش اینترنت را به صورت رایگان و در قالب فایل word دانلود نمایید.

بسياري از ما اولين تجربه استفاده از اينترنت را از طريق ابزارهاي كاوش كسب كرده ايم اما براستي ابزارهاي کاوش اینترنت كا روزانه ميليون ها نفر د رسراسر جهان از آن استفاده مي كنند ، چه ويژگيها و امكاناتي دارند ؟ و چگونه كار مي كنند ؟

ابزارهاي کاوش اینترنت را مي توان به دو نوع اصلي تقسيم بندي كرد : راهنماي موضوعي و موتورهاي كاوش . موتورهاي کاوش اینترنت و راهنماي موضوعي نسبت به يكديگر مزايا و محدوديتهايي دارند و رويكرد آنها براي انتخاب گرد آوري و نمايه سازي اطلاعات در محيط اينترنت ، متفاوت است در اين كتاب ، اصطلاح «ابزارهاي کاوش اینترنت » بر دو مفهوم موتور كاوش و راهنماي موضوعي دلالت مي‌كند .

در حال حاضر ، تقريبا كليه ابزارهاي کاوش اینترنت به منظور جستجو وبازيابي اطلاعات در محيط شبكه جهاني وب طراحي مي شوند ودر دسترس قرار مي گيرند به همين دليل ، از آنها به عنوان « موتورهاي كاوش وب » و«راهنماهاي موضوعي وب » نيز نام برده مي شود يكي از راهنماهاي ابزارهاي کاوش اینترنت به نام Search Engine Guide مدعي است كه تاماه جولاي 2001 بيش از 2500 راهنماي موضوعي و موتور كاوش را در زمينه هاي مختلف ، شناسايي وبه صورت موضوعي ،تقسيم بندي كرده است. از آنجا كه ابزارهاي کاوش اینترنت ، تنها راه رويارويي با حجم فزاينده ي اطلاعات در محيط وب هستند ، دور از انتظار نخواهد بود كه چنين ابزارهايي بسرعت رشد وتوسعه پيدا كنند .


عنوان مقاله فارسی

ابزار کاوش اینترنت چيست ؟

تعداد صفحات فارسی
56
کد محصول
1002248
قیمت بر حسب ریال
رایگان
نوع فایل های ضمیمه
Word
حجم فایل
88 کیلو بایت
تصویر پیش فرض


این تحقیق آماده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر تحقیق های آماده مهندسی فناوری اطلاعات , مهندسی كامپيوتر را مشاهده کنید.
برای اطلاع از تحقیق های آماده جدید، ایمیل خود را وارد نمایید.
در صورت نیاز به کلمه عبور از www.ir-translate.com به عنوان کلمه عبور استفاده کنید


تاریخ انتشار در سایت: 2014-10-17
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
نظرتان در مورد این تحقیق آماده چیست؟

ثبت سفارش جدید