Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مديريت /

عنوان ترجمه شده مقاله: مدیریت برند (علامت تجاری) جهت حمایت از ارزش ویژه آن: مدل مفهومی

علامت های تجاری متعلق به محصولات و شرکت ها به طور فزاینده ای به عنوان سرمایه های غیر عینی و با ارزشی برای این شرکت ها پذیرفته شده اند.


Abstract

Corporate and product brands are increasingly accepted as valuable intangible assets of organisations, evidence of which is apparent in the reported financial value that strong brands fetch when traded in the mergers and acquisitions markets. However, while much attention is paid to conceptualising brand equity, less is paid to how brands should be managed and delivered in order to create and safeguard brand equity. In this article we develop a conceptual model of corporate brand management for creating and safeguarding brand equity. We argue that while legal protection of the brand is important, by itself it is insufficient to protect brand equity in the long term. We suggest that brand management ought to play an important role in safeguarding brand equity and propose a three-stage conceptual model for building and sustaining brand equity comprising: (1) adopting a brand- orientation mindset, (2) developing internal branding capabilities, and (3) consistent delivery of the brand. We put forward propositions, which, taken together, form a theory of brand management for building and safeguarding brand equity. We illustrate the theory using 14 cases of award-winning service companies. Their use serves as a demonstration of how our model applies to brand management practice

چکیده

 علامت های تجاری متعلق به محصولات و شرکت ها به طور فزاینده ای به عنوان سرمایه های غیر عینی و با ارزشی برای این شرکت ها پذیرفته شده اند، شواهد موجود در رابطه با ارزش مالی گزارش شده نشان می دهند که برند های قوی هنگام معامله در بازارهای ترکیبی و مالکیتی، بهتر عمل خواهند کرد. با این حال، در شرایطی که عمده توجهات به مفهوم ارزش ویژه برند معطوف است، توجه کمتری به چگونگی مدیریت و اجرای آن در جهت تولید و حفظ این ارزش ویژه شده است. در این مقاله ما یک مدل مفهومی را در رابطه با مدیریت برند و ایجاد و محافظت از ارزش ویژه توسعه خواهیم داد.

استدلال ما بر این اساس است که در حالی که حمایت قانونی از یک برند دارای اهمیت می باشد، اما این امر به تنهایی برای حمایت از ارزش ویژه آن برند در طول زمان کافی نیست. ما نشان می دهیم که مدیریت برند نقش مهمی در حفظ ارزش ویژه آن بازی می کند و همچنین یک مدل مفهومی 3 مرحله ای برای ایجاد و حمایت از این ارزش ارائه می کنیم که عبارتند از: 1) به کارگیری یک طرز فکر و ایده در جهت برند؛ 2) توسعه قابلیت های داخلی و تجاری آن و 3) سازگار نمودن ارائه و تحویل آن برند. در نهایت ما به بیان موضوعاتی در رابطه با نظریه مدیریت برند می پردازیم که در کنار هم منجر به ایجاد و حفاظت از ارزش ویژه آن خواهند شد. به علاوه شرح و توضیح نظریه مذکور با در نظر گیری 14 مورد از شرکت های خدماتی که برنده جایزه شده اند انجام خواهد شد. استفاده از این موارد به ما در جهت اثبات چگونگی به کارگیری این مدل در مدیریت برند به صورت عملی کمک خواهد نمود.

1-مقدمه

پیچیدگی رو به رشد محیط کسب و کار که ناشی از تغییرات در بازار، پخش شدن توزیع، و رسانه ها می باشد، همچنین افزایش اهمیت شبکه ها و تاکید بر ایجاد مشارکتی ارزش میان شرکت ها و مشتریان، منجر شده اند تا ارزش منابع نا مشهود و مدیریت آنها بیش از پیش مورد تاکید قرار گیرند. منابع نا مشهود نقش رو به رشدی در ایجاد تفاوت میان شرکت ها و خلق مزیت ها رقابتی داشته و قابلیت ها، صلاحیت ها ، مهارت ها، دانش و همچنین نام تجاری آنها را تحت تاثیر قرار می دهند...


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مديريت " با موضوع " مدیریت برند (علامت تجاری) جهت حمایت از ارزش ویژه آن: مدل مفهومی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
مدیریت برند (علامت تجاری) جهت حمایت از ارزش ویژه آن: مدل مفهومی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Brand Management
سال انتشار
2010
کد محصول
1002969
تعداد صفحات انگليسی
14
تعداد صفحات فارسی
18
قیمت بر حسب ریال
940,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
132 کیلو بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مديريت را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 940500 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مديريت در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




corporate brand management
brand equity protection
brand orientation

تاریخ انتشار در سایت: 2015-01-16
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مديريت در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید