Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی كامپيوتر /

کیفیت داده و پاکسازی داده در برنامه های کاربردی پایگاه داده

کیفیت داده و پاکسازی داده

 

کیفیت داده و پاکسازی داده در برنامه های کاربردی پایگاه داده

تحقیق آماده داده کاوی با عنوان کیفیت داده و پاکسازی داده در برنامه های کاربردی پایگاه داده را به صورت فایل Word دانلود نمایید. کیفیت داده و پاکسازی داده نقش مهمی در موفقیت پروژه های داده کاوی دارد.

امروز ، اطلاعات نقش مهمی را در فعالیت های روزانه مردم  دارد. با کمک برخی از برنامه های کاربردی پایگاه داده ها مانند سیستم های پشتیبانی تصمیم و سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، اطلاعات مفید و دانش رامی توان از مقدار زیادی از اطلاعات به دست آمورد . با این حال، تحقیقات نشان می دهد که بسیاری از چنین برنامه های کاربردی موفق به کار نمیشوند . دلایل بسیاری باعث شکست میشود، مانند طراحی ضعیف  در زیرساخت های سیستم یا عملکرد پرس و جو وجود دارد. اما هیچ عاملی خاص تر از عدم توجه به موضوع کیفیت داده باعث شکست نمیشود.

کیفیت بالای داده یک کلید موفقیت کسب و کار است . کیفیت هر مجموعه داده بزرگ و واقعی بستگی به تعدادی زیادی از عوامل دارد که منبع داده ها اغلب عامل بسیار مهمی است . اکنون مشخص شده است که نسبت بالایی از داده ها در اکثر منابع داده کثیف است. بدیهی است که یک برنامه پایگاه داده با یک نسبت بالایی از داده های کثیف به منظور استخراج داده ها و یا استخراج هوش کسب و کار ، کیفیت تصمیم گیری بر اساس آن غیر قابل اعتماد می باشد . به منظور اطمینان از کیفیت بالای داده ها، شرکت ها نیاز به یک فرایند ، متد ها برای نظارت و تجزیه و تحلیل کیفیت داده ها دارندو همچنین روش هایی برای جلوگیری و / یا تشخیص و اصلاح داده های کثیف نیاز است .

در این تحقیق  بر بهبود کیفیت داده ها در برنامه های کاربردی پایگاه داده به کمک روشهای فعلی پالایش  داده ها تمرکز میشود. این مقاله به شرح منظم و تطبیقی از مسائل تحقیقاتی مربوط به بهبود کیفیت داده ها، و بررسی تعدادی از مسائل تحقیقاتی مربوط به پالایش داده ها می پردازد...

 

این تحقیق آماده داده کاوی با عنوان کیفیت داده و پاکسازی داده در برنامه های کاربردی پایگاه داده را از همین صفحه دانلود نمایید.


عنوان مقاله فارسی

کیفیت داده و پاکسازی داده در برنامه های کاربردی پایگاه داده

تعداد صفحات فارسی
14
کد محصول
1004100
قیمت بر حسب ریال
572,000
نوع فایل های ضمیمه
Word
حجم فایل
268 کیلو بایت
تصویر پیش فرض


این تحقیق آماده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر تحقیق های آماده مهندسی فناوری اطلاعات , مهندسی كامپيوتر را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید محصول مورد نظر محصول مورد نظر و با یک کلیک می توانید محصول مورد نظر خود را دانلود نمایید. محصول مورد نظر خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 572000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید



تاریخ انتشار در سایت: 2015-04-13
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
نظرتان در مورد این تحقیق آماده چیست؟

ثبت سفارش جدید