Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده حسابداری /

عنوان ترجمه شده مقاله: كنترل‌هاي مديريتي در تجارت خانوادگي (FOBها) و حسابداري مديريت در خصوص انطباق تعامل سازماني (مطالعه موردي یک خانواده اندونزیایی که مالک دانشگاه هستند)

اين مقاله درصدد توضيح ماهيت و ديناميك‌هاي كنترل‌هاي مديريت و تجارت‌هاي خانوادگي (FOBها) ، بويژه در زمينه كشورهاي كمتر توسعه‌يافته (LCD) است. اين مقاله نتايج مطالعه موردي كنترل‌هاي مديريت در يك دانشگاه خصوصي اندونزيايي را گزارش مي‌كند كه توسط دو خانواده جاوايي اداره مي‌شود.

چكيده

اين مقاله نتايج مطالعه موردي كنترل‌هاي مديريت در يك خانواده اندونزیایی که مالک دانشگاه هستند را گزارش مي‌دهد. اين مقاله درصدد درك ماهيت و ديناميك‌هاي كنترل‌هاي مديريت در عملكردهاي اين دانشگاه‌ است. داده‌هاي تجزيه و تحليل از منابع چندگانه، شامل تجزيه و تحليل اسناد، مشاهدات و مصاحبه‌هاي نيمه‌ساخت يافته، گردآوري شده‌اند. يافته‌هاي اين مطالعه موردي نشان مي‌دهد كه فرهنگ و روابط اجتماعي در مديريت اين دانشگاه خيلي مفيد هستند [انصاري، اس. ال، و بيل. جي (19991). نمادگرايي، جمع‌گرايي و عقلانيت در كنترل سازماني. روزنامه حسابداري، حسابرسي و جوابگويي، 4(2)، 27-4]. تصميماتي همچون استخدام، پاداش‌ها، ارزيابي عملكرد و تخصيص منابع اغلب بر اساس شناخت عوامل اجتماعي و فرهنگي، اتخاذ مي‌شوند. تأثير شديد روابط اجتماعي و فرهنگي در اين سازمان، كنترل‌هاي مديريتي رسمي را كمتر مناسب ساخته است. اين يافته‌ها مفاهيمي براي درك كنترل‌هاي مديريت در FOBها، بويژه در جهان در حال توسعه، دارند.

1- مقدمه

اين مطالعه از علاقه به تجارت‌هاي كنترل شده خانوادگي و نقش كنترل‌ها در آن، نشأت مي‌گيرد. اين مقاله درصدد توضيح ماهيت و ديناميك‌هاي كنترل‌هاي مديريت و تجارت‌هاي خانوادگي (FOBها) ، بويژه در زمينه كشورهاي كمتر توسعه‌يافته (LCD) است. اين مقاله نتايج مطالعه موردي كنترل‌هاي مديريت در يك دانشگاه خصوصي اندونزيايي را گزارش مي‌كند كه توسط دو خانواده جاوايي اداره مي‌شود. اين مطالعه از نبود تحقيقات در خصوص موضوعات كنترل مديريتي در FOBها، بويژه در LDCها، برانگيخته شده است (انصاري و بل، 1991؛ چان، ليو و تونگ، 2001). اين مقاله به پيدايش ادبيات حسابداري مديريت در LDCها كمك مي‌كند...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " حسابداری " با موضوع " كنترل‌هاي مديريتي در تجارت خانوادگي (FOBها) و حسابداري مديريت در خصوص انطباق تعامل سازماني (مطالعه موردي یک خانواده اندونزیایی که مالک دانشگاه هستند) " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
كنترل‌هاي مديريتي در تجارت خانوادگي (FOBها) و حسابداري مديريت در خصوص انطباق تعامل سازماني (مطالعه موردي یک خانواده اندونزیایی که مالک دانشگاه هستند)
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Accounting Forum
سال انتشار
2013
کد محصول
1004565
تعداد صفحات انگليسی
13
تعداد صفحات فارسی
32
قیمت بر حسب ریال
1,331,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
404 کیلو بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده حسابداری , مديريت را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1331000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده حسابداری در زمینه کلمات کلیدی زیر است:






Management controls
Family-owned businesses
Culture
Indonesia
Less developed countries

تاریخ انتشار در سایت: 2015-06-07
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله حسابداری در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید