Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مديريت جهانگردی /

توریسم بین الملل و نقش ان در اقتصاد و توسعه شهری با تاکید بر کلانشهر مشهد

اقتصاد شهری، توسعه، کلانشهر مشهد، توریسم بین المللی
 توریسم بین المللی و نقش آن در اقتصاد و توسعه شهری با تاکید بر کلانشهر مشهد

تحقیق آماده با موضوع توریسم بین المللی و نقش آن در اقتصاد و توسعه شهری با تاکید بر کلانشهر مشهد در قالب فایل Word برای دانلود از سایت گروه ترجمه تخصصی البرز ارائه شده است. این مقاله در چهارمین کنفرانس ملی برنامه ریزی و مدیریت شهری-دانشگاه فردوسی مشهد ارائه شده است.

يكي از مباحث كليدي جغرافياي شهري به ویژه در ايران، مسئله مكانيزم توسعه شهري به طور اعم و اقتصاد شهري و بردارهاي آن - به عنوان موتور محركه اين توسعه - به طور اخص مي باشد. بديهي است هرگونه تلاشي براي ساماندهي نظام شهري و هدايت خردمندانه آن ، مستلزم شناخت صحيح نيروهاي محرك توسعه شهري، يعني مؤلفه هاي اقتصادي اثرگذار بر آن است. شهرها با توجه به ماهیت و کارکرد خود(سیاسی-اداری، صنعتی، توریستی، تجاری، ارتباطی و...) دارای مبانی و منابع اقتصادی متفاوتی می باشند. امروزه در كنار عوامل سنتي، عوامل و متغیرهای جديدی به عنوان مولفه های اقتصادی تاثیر گذار بر توسعه شهر مطرح شده است؛ یکی از مهمترین این مولفه¬ها، به خصوص در شهرهایی با کارکرد خدماتی، صنعت توریسم می باشد. جهانی شدن ارتباطات و اطلاعات در کنار پیامدها و آثار متنوع آن،  در گسترش توریسم بین المللی نقش بسزایی داشته است. بر این اساس، در کلانشهرهایی مانند مشهد، اصفهان، شیرازو... توریسم بین المللی این قابلیت را دارد که به یک منبع مطمئن و پایدار اقتصاد و توسعه شهری تبدیل شود. این مقاله درصدد است تا با رویکردی توصیفی-تحلیلی نقش و جایگاه توریسم بین المللی را در اقتصاد و توسعه شهری با تاکید بر کلانشهر مشهد مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار دهد.

 


عنوان مقاله فارسی

توریسم بین الملل و نقش ان در اقتصاد و توسعه شهری با تاکید بر کلانشهر مشهد

تعداد صفحات فارسی
21
کد محصول
1004821
قیمت بر حسب ریال
940,500
نوع فایل های ضمیمه
Word
حجم فایل
213 کیلو بایت
تصویر پیش فرض


این تحقیق آماده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر تحقیق های آماده علوم جغرافيايی , مديريت جهانگردی را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید محصول مورد نظر محصول مورد نظر و با یک کلیک می توانید محصول مورد نظر خود را دانلود نمایید. محصول مورد نظر خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 940500 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید



تاریخ انتشار در سایت: 2015-07-07
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله علوم جغرافيايی در موسسه البرز

نظرتان در مورد این تحقیق آماده چیست؟

ثبت سفارش جدید