Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مديريت /

عنوان ترجمه شده مقاله: تأثير به كارگيري دولت الكترونيك بر كاهش فساد مديريتي در حوزه بخش دولتي كويت

بسياري كشورها و به وي‍‍‍ژه كويت كم و بيش از مشكلات فساد مديريتي رنج مي‌برند. اين امر جنبه‌هاي متفاوتي از زندگي را در شرايط فساد اجتماعي، اقتصادي و سياسي متأثر مي‌سازد.

Abstract

The importance of this study comes from the importance of the subject. Many countries, and especially Kuwait, suffer more or less from the problem of administrative corruption, which affects different aspects of life in the state’s social, economic and political corruption. It hinders development and destroys institutions, disrupts development and reduces the chance of attracting investment into the country. Also, it helps to drain capital from state enterprises abroad, which disrupts and destroys the state’s plans to become a financial centre. The goal for the study is to answer the main question of e-government limits on administrative corruption. The study found that a bias and favouritism for groups and individuals, which are instrumental in the forefront of the prevalent forms of corruption in government, firmly agree with the nature of Kuwaiti society. Where previous studies have found that a tribal society configures the features and patterns of corruption, this study has found that the transition toe-government places limits on the intervention of individuals. Thus it reduces, if not eliminates, many kinds of corruption related to individual emotion through favouritism, nepotism and bribery

چكيده

اهميت اين تحقيق از اهميت موضوع آن سرچشمه مي‌گيرد. بسياري كشورها و به وي‍‍‍ژه كويت كم و بيش از مشكلات فساد مديريتي رنج مي‌برند. اين امر جنبه‌هاي متفاوتي از زندگي را در شرايط فساد اجتماعي، اقتصادي و سياسي متأثر مي‌سازد. اين معضل توسعه را كند، سازمان‌ها را نابود و رشد اقتصادي را مختل نموده و شانس جذب سرمايه‌ها به داخل كشور را كاهش مي‌دهد. همچنين به خروج سرمايه از شركت‌هاي بزرگ داخلي به آن سوي مرزها كمك مي‌كند و اين امر به نوبه خود منجر به اختلال و حتي عدم تحقق برنامه‌هاي دولت براي تبديل شدن به يك مركز مالي مي‌گردد. هدف اصلي از اين مطالعه پرداختن به اين موضوع اصلي است: محدوديت‌هاي ناشي از دولت الكترونيك  (e-government)بر فساد مديريتي. اين تحقيق نشان مي‌دهد افراد و گروه‌هايي كه عملاً در خط مقدم صورت‌هاي مختلف فساد در دولت هستند (كارشناسان پايين دستي سازمان‌هاي دولتي) نسبت به طبيعت (فعلي) جامعه كويتي تعصب و علاقه شديد داشته و به شدت با آن موافقند. مطالعات پيشين نشان داده بود يك جامعه سنتي وي‍ژگي‌ها و الگوهاي فساد را مي‌سازد و مطالعه حاضر نشان مي‌دهد گذار به دولت الكترونيك سلايق شخصي افراد را محدود مي‌سازد و در نتيجه صور مختلفي از فساد را كه ناشي از احساسات و تعصبات گرايش‌ها و سلايق و ارتشاء هستند را كاهش داده يا به كلي حذف مي‌كند.

1-مقدمه

توزيع قدرت براي رژيم‌هاي دموكراتيك حياتي است و فقدان آن ساختار دولتي را نسبت به سوء استفاده از قدرت عمومي براي مقاصد شخصي آسيب‌پذير مي‌سازد. در اين تحقيق به اين موضوع مي‌پردازيم كه تكنولوژي اطلاعات و ارتباطات (ICT) در زمينه فعاليت‌هاي دولتي و خدمات (عمومي) ابزاري براي كاهش فساد است زيرا به منزله توزيع قدرت اداري احاله شده به بخش‌هاي خدمات عمومي است.

هر چند داده‌هايي كه دقيق و مبتني بر شناسائي اثر پياده‌سازي دولت الكترونيك بر فساد اداري موجود نيست، اما اميد است اين تحقيق زمينه‌ساز نگرش پژوهشي برخي جنبه‌هاي مشكل بوده و آژانس‌هاي بين‌المللي را ترغيب كند تا داده‌هايي را فراهم آورند كه نتايج جزئي‌تر و تخصصي‌تري را به دست دهد...


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مديريت " با موضوع " تأثير به كارگيري دولت الكترونيك بر كاهش فساد مديريتي در حوزه بخش دولتي كويت " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
تأثير به كارگيري دولت الكترونيك بر كاهش فساد مديريتي در حوزه بخش دولتي كويت
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Academy of Contemporary Research Journal
سال انتشار
2013
کد محصول
1005662
تعداد صفحات انگليسی
13
تعداد صفحات فارسی
40
قیمت بر حسب ریال
1,083,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مديريت را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1083500 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مديريت در زمینه کلمات کلیدی زیر است:





Business Environment
Working Women
Quality-Driven Organization
Gender Bias and Discrimination

تاریخ انتشار در سایت: 2015-09-18
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مديريت در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید