Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده حسابداری /

عنوان ترجمه شده مقاله: توسعه محصول جدید، اطلاعات حسابداری و حسابرسی داخلی:چارچوب پیشنهادی تلفیقی

ترجمه فارسی مقاله درمورد حسابداری داخلی، آماده دانلود است. هدف این مقاله شناسایی و توضیح اطلاعات حسابداری و حسابرسی و مواردی است که برای اجرای کارامد فرایند NPD ضروری می‌باشد.

چکیده

فعالیتهای نوآورانه و فرآیندهای یک سازمان در یک دهه گذشته مورد توجه مدیران و دانشگاهها قرار گرفته است. فرآیند توسعه ی محصول جدید یک فرآیند نوآورانه ی مهم است که از  چشم اندازهای مختلف مانند : بازاریابی مهندسی، مالی و تولید بررسی شده است.‌ زمانی که تولید محصول همچنان روند کاهشی خود را طی می کند، مدیریت سیستم های کنترل به یک مسأله مهم تبدیل می‌شود. با وجود اینکه مداخله شیوه های حسابداری در فرآیندهای کسب و کار، نوآوری بعنوان محدودیت های ناخواسته در نظر گرفته می شوند اما حسابداری و حسارسی از موارد جدایی ناپذیر فرایند تولید اطلاعات است که بطور کلی بیش از آنکه محدودیت ایجاد کند، باعث افزایش ارتقای فرایند NPD و عملکرد بهتر تیم NPD می‌شود. هدف این مقاله شناسایی و توضیح اطلاعات حسابداری و حسابرسی و مواردی است که برای اجرای کارامد فرایند NPD ضروری می‌باشد. در انجام این کار یک چارچوب مفهومی ارائه شده است که به هماهنگ‌سازی اطلاعات حسابداری با شیوه های فرایند NPD می پردازد. علاوه براین استدلال شده است که تا چه حد اطلاعات واقعی حسابداری که بعنوان بخشی از فرایند NPD مورد استفاده قرار گرفته اند در نتایج عملکرد NPD نفوذ دارند. کمک های نظری و عملی و همچنین پیشنهاداتی برا تحقیقات آتی نیز آورده شده است.

1- مقدمه

توسعه محصول جدید(NPD) یک فرایند مهم برای تیم بازاریابی شرکت برای ایجاد نوآوری(راسل و چایکی تیسیلیا و تومورونگروژ 2010) بعنوان یک منبع بالقوه ی مزیت رقابتی (شنگ، کارزد و لساسی 2012) و برای یکپارچه سازی متقابل کارکرد سازمان می‌باشد. فرایند NPD نیازمند منابع سازمانی برای تولید محصول جدید منطبق با فعالیت های بین المللی است.به دلیل افزایش نقص ها در محصولات جدید، سیستم های کنترل مدیریت به یک موضوع مهم در NPD  برای بهره برداری از فرصتهای جدید در بازار و حفظ سودآوری شرکت تبدیل شده اند. (لیندرس و ویرنگا 2008) . بیشتر سیستم های مدیریت و کنترل بازاریابی غالباً بی اثر هستند و حسابرسی داخلی ممکن است نقش مفیدتری ( بعنوان مثال هزینه ثابت و بودجه مالی) در توسعه  فرایند NPD و عملکرد تیم بازی کند...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.

 


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " حسابداری " با موضوع " توسعه محصول جدید، اطلاعات حسابداری و حسابرسی داخلی:چارچوب پیشنهادی تلفیقی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
توسعه محصول جدید، اطلاعات حسابداری و حسابرسی داخلی:چارچوب پیشنهادی تلفیقی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Procedia - Social and Behavioral Sciences
سال انتشار
2014
کد محصول
1006419
تعداد صفحات انگليسی
8
تعداد صفحات فارسی
18
قیمت بر حسب ریال
940,500
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
280 کیلو بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده حسابداری را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 940500 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده حسابداری در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




New product development
accounting information
accounting audit
team performance

تاریخ انتشار در سایت: 2015-12-02
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله حسابداری در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید