Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مديريت /

عنوان ترجمه شده مقاله: سکوت ناشی از ترس: ماهیت، ریشه ها و عواقب ناشی از ترس در محل کار

افراد عضو در هر سازمانی، پتانسیل صحبت کردن راجع به مسائل مهم را دارند اما یک مجموعه تحقیقات در حال رشد نشان می دهد که در عوض افراد اغلب از ترس پیامدهای منفی شخصی و حرفه ای ساکت می مانند.

Abstract

In every organization, individual members have the potential to speak up about important issues, but a growing body of research suggests that they often remain silent instead, out of fear of negative personal and professional consequences. In this chapter, we draw on research from disciplines ranging from evolutionary psychology to neuroscience, sociology, and anthropology to unpack fear as a discrete emotion and to elucidate its effects on workplace silence. In doing so, we move beyond prior descriptions and categorizations of what employees fear to present a deeper understanding of the nature of fear experiences, where such fears originate, and the different types of employee silence they motivate. Our aim is to introduce new directions for future research on silence as well as to encourage further attention to the powerful and pervasive role of fear across numerous areas of theory and research on organizational behavior

چکیده

افراد عضو در هر سازمانی، پتانسیل صحبت کردن راجع به مسائل مهم را دارند اما یک مجموعه تحقیقات در حال رشد نشان می­دهد که در عوض افراد اغلب از ترس پیامدهای منفی شخصی و حرف ه­ای ساکت می­مانند. در این فصل، از تحقیق بر روی رشته­ های مختلف از روانشناسی تکاملی تا علوم اعصاب، جامعه­ شناسی و انسان ­شناسی برای بسط دادن ترس به عنوان یک احساس گسسته و توضیح دادن اثرات آن بر روی سکوت در محل کار  استفاده می­کنیم. در انجام این کار، از توصیفات اولیه و طبقه ­بندی آن­چه که کارکنان از آن می­ترسند، فراتر می­رویم تا درک عمیق ­تری از ماهیت تجارب ترس، جایی­که اینگونه ترس­ ها نشات می­گیرند و انواع مختلف سکوت کارکنان ارائه کنیم. هدف ما معرفی مسیرهای جدید برای تحقیقات آینده بر روی سکوت و همچنین تشویق به توجه بیشتر به نقش قدرتمند و فراگیر ترس در زمینه ­های متعددی از تئوری و پژوهش بر روی رفتار سازمانی است.

1-مقدمه

«اگر یکی از احساسات انسانی قدمتی برابر با گونه­ ی ما داشته باشد، قطعا باید ترس باشد و پایان تسلط آن بر ما معلوم نیست» (اسکروتن، 1986:7)

ترس احساسی قدرتمند است که جنبه ­های مختلفی از زندگی ما را شکل می­دهد. تقریبا هر روز ما با رسانه­ های خبری، برنامه ­های تلویزیونی، فیلم­ ها، تبلیغات، بیلبوردهای تبلیغاتی، کتاب و مجلات با دلایل جدیدی برای ترس در مورد سلامتی جسمی و روانی خود بمباران می­شویم. برخی اینگونه استدلال می­کنند که ما در یک «فرهنگ ترس» به سر می­بریم (به عنوان مثال، فوردی، 2002، 2006؛ گلاسنر، 1999؛ شلاپنتخ، 2006؛ استرنز و هاجرتی، 1991) با هشدارهایی درمورد تروریسم، جنگ بین­المللی، تضعیف اقتصاد، گرم شدن کره زمین، جرم و جنایت، بیماری­ های واگیردار و انواع دیگری از تهدیدات که محصولات مصرف­کننده و نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری را می­فروشند، میخکوب شده ­ایم. اگرچه ممکن است این دیدگاه بدبینانه ­ای نسبت به جامعه باشد، از فراگیری ترس در زندگی بشر می­گوید. نقل قولی از دیوید اسکروتن انسان­شناس است که بیان می­کند، ترس رفتار انسان را برای یک مدت طولانی شکل داده است و تا امروز به انجام این عمل حتی در محل کار ادامه داده است...


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مديريت " با موضوع " سکوت ناشی از ترس: ماهیت، ریشه ها و عواقب ناشی از ترس در محل کار " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
سکوت ناشی از ترس: ماهیت، ریشه ها و عواقب ناشی از ترس در محل کار
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Research in Organizational Behavior
سال انتشار
2009
کد محصول
1007093
تعداد صفحات انگليسی
31
تعداد صفحات فارسی
58
قیمت بر حسب ریال
1,958,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
620 کیلو بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مديريت را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1958000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مديريت در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


fear at work

تاریخ انتشار در سایت: 2016-01-29
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مديريت در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید