Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده حسابداری /

عنوان ترجمه شده مقاله: ممیزی شریعت در بانک های اسلامی: بینشی از آینده بازار کار حسابرس شریعت در مالزی

ترجمه فارسی مقاله در مورد بانک های اسلامی، اماده دانلود است. هدف این مقاله، بررسی میزان درک فارغ التحصیلان ممیزی شریعت در بانک های اسلامی مالزی است.

چکیده

هدف این مطالعه، بررسی میزان درک فارغ التحصیلان ممیزی شریعت در بانک های اسلامی مالزی است. یافته های ما نشان می دهد که تفاوت معناداری میان دانشجویان متخصص در حوزه بازرسی شرعی و سایرین وجود دارد. این مطالعه به بدنه دانشی ادبیات اسلامی در حوزه ممیزی شریعت کمک می کند. همچنین، این نتایج برای مدیران و سیاستگذاران موسساتی که از دانش بالاتری در ممیزی شریعت برخوردارهستند، کاربردهای مثبتی داشته و با ارائه این رشته برای دانشجویان، سهمی را در بازرسی شرعی در صنعت ایفاء می کند.

-1مقدمه

افزایش آگاهی نسبت به محصولات اسلامی، نیاز به برخورداری از موسسه مالی اسلامی را به منظور حمایت از رشد بانک های اسلامی درمالزی افزایش داده است. اگرچه موسسات بانکداری سنتی از اعتمادعمومی میان همگان  برخوردار هستند، اما رشد و فراوانی استفاده از بانک های اسلامی همچنان در حال افزایش است.

گزارش رقابت پذیری میان کشورهای اسلامی توسط ارنست و یانگ در سال 2013 و 2014 تخمین زد که دارایی های بانکداری بین المللی اسلامی در مالزی، از 125 میلیارد دلار در سال 2012 به 390 میلیارد دلار تا سال 2018 خواهد رسید. همچنین، برطبق ارزیابی مالی جهان اسلام در بخش صنعت، طی 30 سال گذشته، بخش مالی بانک های اسلامی به رشدی در حدود 6 تریلیون در دارایی ها دست یافته است. بحران مالی، رشد مالی صنعت بانکداری اسلامی را افزایش داده است بنحوی که دارایی های صنعت در سال 2011 و 2012 بترتیب به رشد 19 و 211درصدی دست یافت درحالیکه بانک های غیراسلامی به رشدی کمتر از 10 درصد دست یافتند. این نشان می دهد که صنعت مالی اسلامی توسط کاربران خدمات مالی دنیا به استثنای مالزی پذیرفته شده است و می تواند زمینه رونق ارائه دهنده خدمات مالی اسلامی را افزایش دهد... 

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " حسابداری " با موضوع " ممیزی شریعت در بانک های اسلامی: بینشی از آینده بازار کار حسابرس شریعت در مالزی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
ممیزی شریعت در بانک های اسلامی: بینشی از آینده بازار کار حسابرس شریعت در مالزی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Procedia-Social and Behavioral Sciences
سال انتشار
2014
کد محصول
1010918
تعداد صفحات انگليسی
15
تعداد صفحات فارسی
25
قیمت بر حسب ریال
1,314,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
315 کیلو بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده حسابداری را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1314500 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده حسابداری در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Shariah Audit
Islamic banks: Shariah Auditor

تاریخ انتشار در سایت: 2017-07-09
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله حسابداری در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید