Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مديريت /

عنوان ترجمه شده مقاله: بازطراحی فرهنگی برای ایجاد تغییر سازمانی استراتژیک در شروع قرن بیست و یکم

مقاله انگلیسی مدیریت با ترجمه درباره بتغییر سازمانی استراتژیک با دانلود رایگان مقاله انگلیسی مدیریت.

Abstract

The system of beliefs and values that shaped the model for management and organizations during the twentieth century is just not good enough today. In order to keep a business functioning well and competing successfully in markets that are increasingly more global, complex, professionally demanding, constantly changing and oriented towards quality and customer satisfaction a new model is needed. In this paper, we will propose that both management by instructions and management by objectives today give notoriously inadequate results. By contrast, description of a new approach, labeled management by values (MBV), seem to be emerging as a strategic leadership tool. The paper outlines this approach and discusses the implementation of MBV as a tool to redesign culture in organizations and prepare them for the next millennium

چکیده

سیستم باور ها و ارزش ها که یک مدل را برای مدیریت و سازمان ها در طول قرن بیستم شکل داد امروزه به اندازه کافی خوب نیست. به منظور نگه داشتن تابع کسب و کار به صورت خوب و رقابت پذیر در بازارهایی که به طور فزاینده ای دارای رویکردی جهانی، پیچیده ، تقاضای حرفه ای ، تغییرات ثابت و گرایش به سمت کیفیت و رضایت مشتری دارند، یک مدل جدید مورد نیاز است. در این مقاله ، ما مطرح می کنیم که هم مدیریت بوسیله ابزار  و هم مدیریت بوسیله اهداف متاسفانه نتایج ناکافی به همراه دارد. در مقابل، به نظر می رسد که تشریح یک رویکرد جدید ، تحت  مفهوم مدیریت بر مبنای ارزش ها ( MBV) به عنوان یک ابزار رهبری استراتژیک یک رویکرد جدید و نو ظهور باشد. این مقاله این رویکرد را مطرح می کند و در مورد پیاده سازی مدیریت بر مبنای ارزش ها ( MBV) به عنوان یک ابزار برای بازطراحی فرهنگ سازمان ها و آماده کردن آنها برای هزاره بعدی بحث می کند.

1-مقدمه

سیستم باورها و ارزش ها که یک مدل را برای مدیریت و سازمان ها در طول قرن بیستم شکل داد امروزه به اندازه کافی خوب نیست. به منظور نگه داشتن تابع کسب و کار به صورت خوب و رقابت پذیر در بازارهایی که به طور فزاینده ای  دارای رویکردی جهانی، پیچیده ، تقاضای حرفه ای، تغییرات ثابت و گرایش به سمت کیفیت و رضایت مشتری دارند، یک مدل جدید مورد نیاز است.

مدل قدیمی، بر مبنای کنترل سلسله مراتبی کارکنان باید بدون شک در بر گیرنده شیوه های جدید تفکر و انجام کارها با توجه به یک فرهنگ جدید باشد. این فرهنگ باید، مکانیزم های اثربخش نظارت بالا-پایین بر نتایج را حفظ کند اما رهبران ممکن است بخواهند یک انتخاب استراتژیک داشته باشند و نه کنترل، اما ارتقا دادن پتانسیل شخصی و حرفه ای هر یک از اعضای سازمان مورد انتظار است.

رشد قارچ گونه مقالات و کتاب های جدید در زمینه مدیریت نشان می دهد که تعدا کمی به صورت نظری با گزاره های ذکر شده در قسمت بالا موافق  هستند. عناوینی مانند " کیفیت جامع" ، " سازمان های یادگیرنده" ، " بهبود مستمر" ،" برنامه ریزی در لحظه:،" مدیریت ناب" ، " باز مهندسی فرآیند کسب و کار" ، " و بسیاری از مفاهیم دیگر در محدوده مدیریت هستند. این به این دلیل است که آنچه که مشخص نیست این است که چگونه این مفاهیم در عرصه فروش به ذینفعان متعدد ( سهامداران ، مدیران ، اتحادیه ها ، کارکنان و غیره ) عملیاتی می شوند. به طور خاص ، سهامداران امیدوارند تا درک درستی از ارزش ها و باور های نیازمند تغییر بدست آورند، چگونه و چه زمانی فرآیند اولیه باید تغییر کند،  چقدر به آن نیاز داریم و کدامیک از همه مهم تر است، چگونه این مهندسی مجدد فرهنگی را بدون ایجاد آسیب مدیریت کنیم، و یک جو خطر آفرین و ریسک های بزرگ را ایجاد کنیم. رهبران و نقش آفرینان در فرآیند تغییر چگونه می توانند اطمینان حاصل کنند که همه سهامداران فرصت های جذاب را برای احیای مجدد و بهبود موقعیت به خوبی درک کرده اند....


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مديريت " با موضوع " بازطراحی فرهنگی برای ایجاد تغییر سازمانی استراتژیک در شروع قرن بیست و یکم " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
بازطراحی فرهنگی برای ایجاد تغییر سازمانی استراتژیک در شروع قرن بیست و یکم
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Journal of Management Development
سال انتشار
1982
کد محصول
1011430
تعداد صفحات انگليسی
18
تعداد صفحات فارسی
24
قیمت بر حسب ریال
1,265,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مديريت را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1265000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مديريت در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Managing by values

تاریخ انتشار در سایت: 2017-11-16
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مديريت در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید