Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده زيست شناسی /

عنوان ترجمه شده مقاله: تداخل اپی ژنتیک – میتوکندریایی در سمیت شناسی محیط زیست

در این مقاله مروری، ما در توصیف مثال هایی از تداخل، از دید انحصاری اپی ژنوم هسته ای بهره می گیریم. اغلب تعاریف اپی ژنوم به صورت «مجموعه نشانه های تنظیم ارثی میتوتیک که بر برنامه های بیان ژن حاکم هستند» بیان می شوند .
 چکیده

تداخل بین اپی­ژنوم هسته­ ای و میتوکندری هم در عملکرد فیزیولوژیکی طبیعی و هم در پاسخ به سموم محیطی، یک زیرشاخه در حال گسترش جالب در حوزه سمیت­ شناسی مولکولی و زیست­ محیطی است. اغلب (حدود 99%) پروتئین­ های میتوکندریایی در ژنوم هسته ­ای کدگذاری می­شوند و بنابراین، ارتباطات برنامه ­ریزی شده میان همتایان هسته­ ای، سیتوپلاسمی و میتوکندریایی برای حفظ سلامت سلول ضروری است. در این مقاله مروری، ما بر شواهد هم بسته و مکانیستی بدست آمده برای تاثیرات مستقیم هر سیستم روی سیستم دیگر متمرکز می­ شویم، تداخل اثبات شده یا بالقوه در حوزه آسیب شیمیایی را مورد بحث و بررسی قرار می ­دهیم و سوالات تحقیقاتی برای مطالعات آینده ارائه می­کنیم. ما در ابتدا، دو سیستم سیگنال­دهی مهم را مرور می­کنیم: سیگنال­ دهی هسته­ ای به میتوکندری­ها [سیگنال­ دهی پیش­گستر] که بهترین توصیف آن در تنظیم فسفور­زایی اکسایشی (OXPHOS) و زیست­زایی میتوکندریایی در پاسخ به سیگنال­ های محیطی دریافت شده توسط هسته است و سیگنال ­های میتوکندریایی به هسته [سیگنال ­دهی پس­گستر]. هر دو سیستم سیگنال­ دهی می­توانند انرژی درون­سلولی موردنیاز را مبادله کنند یا اختلال عملکرد را جبران کرده و هومئوستاز را حفظ کنند، اما هر دو می­توانند در صورت وجود اختلال عملکرد در هر سیستم سیگنال­ های نامناسب را نیز ارائه کنند و پیامدهای زیان بار برای سلامتی ایجاد کنند. ما ابتدا این دو سیستم سیگنال­ دهی را مرور می­کنیم و نقش اپی­ژنتیکی احتمالی یا شناخته شده زیستی آنها را بیان می­ کنیم، سپس به صورت مختصر حوزه نوظهور «تنظیم اپی­ژنتیکی ژنوم میتوکندری» را مورد بحث و بررسی قرار می ­دهیم و سرانجام، «فنوتیپ­های تداخل» احتمالی را به بحث می­گذاریم که شامل پدیده­ های زیستی مانند محدودیت کالری، حفظ بنیادی بودن آنها، و ریتم زیستی و حالت­ های بیماری یا نقص عملکرد مانند سرطان و سالخوردگی هستند و در این موارد هم اپی­ژنوم هسته­ ای و هم میتوکندری­ ها بسیار تاثیرگذار هستند.

-1مقدمه

تداخل بین اپی­ژنوم هسته­ ای و میتوکندری­ ها هم در عملکرد زیستی طبیعی و هم در پاسخ به سموم محیطی، یک زیرشاخه در حال گسترش جالب در حوزه سمیت­ شناسی زیست­ محیطی و مولکولی است. مقالات مروری متعدد پیشین درباره این موضوع، اساساً عملکردهای معین اپی­­زنوم هسته­ ای و میتوکندری­ ها را جمع ­بندی می ­کنند و امکان­ پذیری زیستی تداخل سیستم را مورد بحث قرار می ­دهند. در این مقاله مروری، ما بر شواهد همبسته و مکانیستی برای تاثیرات مستقیم هر سیستم روی سیستم دیگر متمرکز می­ شویم، تداخل بالقوه یا اثبات شده در حوزه آسیب شیمیایی را مورد بحث و بررسی قرار می­ دهیم و سوالات تحقیقات بیولوژیکی را برای مطالعات آینده ارائه می­ کنیم...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " زيست شناسی " با موضوع " تداخل اپی ژنتیک – میتوکندریایی در سمیت شناسی محیط زیست " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
تداخل اپی ژنتیک – میتوکندریایی در سمیت شناسی محیط زیست
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Toxicology
سال انتشار
2017
کد محصول
1011964
تعداد صفحات انگليسی
13
تعداد صفحات فارسی
60
قیمت بر حسب ریال
1,314,500
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده زيست شناسی , داروسازی را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1314500 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده زيست شناسی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Epigenetics
Mitochondria
Environment
Toxicology

تاریخ انتشار در سایت: 2018-02-26
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله زيست شناسی در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید