Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی عمران /

عنوان ترجمه شده مقاله: ارزیابی خستگی خمشی مخلوط های سیمانی با مصالح روسازی بازیافتی و سنگ دانه های شکسته

مقاله 2018 عمران در مورد روسازی به همراه ترجمه که در این مقاله خستگی خمشی مخلوط های سیمانی با مصالح روسازی بازیافتی و سنگ دانه های شکسته مورد ارزیابی و بررسی قرار می گیرد.

چکیده

در این تحقیق رفتار خستگی مخلوط ­های سیمانی با مصالح آسفالت بازیافتی بررسی شده است. بنابراین 6 نوع مخلوط با مقدار سیمان مختلف و درصد­های متفاوت از مصالح آسفالت بازیافتی(RAP) تحت بارگذاری­ های خمشی دوره ­ای و استاتیکی مورد آزمایش قرار گرفته است. مقدار سیمان عامل اصلی موثر بر مقاومت است در حالی­که درصد مصالح RAP نیز فاکتور اصلی موثر بر روی کرنش گسیختگی است. مدول ­های مشابه در هر دو شرایط بارگذاری به دست آمده است که این موضوع برای طراحی کردن از طریق مدول برجهندگی مجاز با استفاده از نتایج استاتیکی موثر است. نتایج آزمایش­ها و تحلیل ­های مکانیستیکی نشان می­دهد که عمر خستگی اساس ­های سیمانی بازیافت­ شده به نوع ترکیب مخلوط، ضخامت لایه آسفالتی و لایه­ های بازیافتی بستگی دارد.

1-مقدمه

بازیافت تمام ­عمق با سیمان پرتلند(FDR-PC) روشی است که در آن قسمتی از مصالح روسازی قدیمی دوباره مورد استفاده قرار می­گیرد. در این روش لایه آسفالت موجود را خرد می­کنند و آن را با سیمان و مصالح موردنیاز ترکیب می­کنند. سپس مخلوط به­ دست­ آمده به منظور ایجاد لایه جدید اساس سیمانی(CTB) تحت فشار قرار می­ گیرد[1].

افزودن سیمان پرتلند در فرآیند FDR به طور قابل ملاحظه ­ای مقاومت و سختی مصالح روسازی قدیمی را افزایش می­دهد[4-2]. بنابراین مخلوط CTB جدید به ­دست­ آمده دارای خرابی اندکی است. اگرچه اصولا مصالح سیمانی(CTM) در لایه اساس بازیافتی تحت بارگذاری­ های دوره ­ای دچار خرابی خستگی می­شوند و این تخریب به سرعت بعد از آغاز خرابی رخ می­دهد. بنابراین خرابی خستگی یک معیار اصلی برای طراحی عملکرد طولانی­ مدت روسازی­ های سیمانی بازیافت­ شده است...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی عمران " با موضوع " ارزیابی خستگی خمشی مخلوط های سیمانی با مصالح روسازی بازیافتی و سنگ دانه های شکسته " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
ارزیابی خستگی خمشی مخلوط های سیمانی با مصالح روسازی بازیافتی و سنگ دانه های شکسته
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Construction and Building Materials
سال انتشار
2018
کد محصول
1011991
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
18
قیمت بر حسب ریال
1,210,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مهندسی عمران را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1210000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مهندسی عمران در زمینه کلمات کلیدی زیر است:







Pavement recycling
Full-depth reclamation with cement
Flexural strength
Flexural modulus

تاریخ انتشار در سایت: 2018-03-07
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی عمران در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید