Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مديريت /

عنوان ترجمه شده مقاله: مروری بر قانون اصلاح انرژی مکزیک در 2013: پس زمینه، تحلیل اصلاحات و واکنش ها

مقاله ترجمه شده مدیریت دولتی در باره قانون اصلاح انرژی در مکزیک. مقاله حاضر به مرور وضعیت بخش انرژی در مکزیک و چالش هایی که قبل از مطرح سازی اصلاح انرژی وجود داشته می پردازد؛ افزون بر این اصلاحیه انرژی که در سال 2013 تصویب شد و واکنش هایی که بعد از این تغییر مشاهده شد مورد تحلیل قرار گرفته است.
 چکیده

مکزیک در بخش انرژی دستخوش تحولات اساسی شده است. در دسامبر 2013، کنگره مکزیک مجموعه ای از اصلاحات را تصویب نموده است که به موجب آن برای اولین بار از دهه 1950 به واسطه قراردادهای تقسیم سود و تولید و همچنین از طریق مجوزهای جدید برای اکتشاف و تولید به استفاده از هیدروکربن ها روی آورده و سرمایه های خارجی و خصوصی را به سمت بخش انرژی جذب نموده است.

قانون اصلاح انرژی بعد از کاهش اکتشاف و بهره برداری از نفت و گاز در بخش انرژی مکزیک و همچنین به دلیل افزایش قیمت برق هم برای مصرف کنندگان خانگی و هم صنعتی، به اوج خود رسید.

هرچند اکنون برای تحلیل تاثیر قانون اصلاح انرژی بر بخش انرژی مکزیک زود است، این اصلاحیه احتمالا در طولانی مدت تاثیر معنی داری بر تولید نفت و گاز و همچنین بخش انرژی در مکزیک خواهد داشت. در همین راستا، در رابطه با تغییراتی که اصلاحات انرژی مکزیک در بخش هیدروکربن ها و برق داشته است، بعد از تصویب این قانون، دیدگاه های مختلفی از جانب موافقان و مخالفان این قانون مطرح شده است.

1- مقدمه

علیرغم اصلاحات مهمی که بخش انرژی مکزیک در خلال دهه 1990 تجربه کرده و طی آن حوزه های برق، گاز و نفت تحت تاثیر قرار گرفته اند، بخش برق مکزیک همچنان تحت حاکمیت چارچوب قانونی محدودکننده ای است که بر اساس آن مشارکت بخش خصوصی با محدودیت قابل توجهی مواجه بوده و بخش عمده بازار در اختیار کمیسیون برق فدرال که مربوط به دولت است قرار گرفته و این کمیسیون کلیه فعالیت های مربوطه از عملیات شبکه و بازار تولید عمده فروشی تا انتقال، توزیع و تامین برق به مصرف کنندگان ملی را تحت کنترل خود گرفته است (2)… 

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مديريت " با موضوع " مروری بر قانون اصلاح انرژی مکزیک در 2013: پس زمینه، تحلیل اصلاحات و واکنش ها " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
مروری بر قانون اصلاح انرژی مکزیک در 2013: پس زمینه، تحلیل اصلاحات و واکنش ها
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Renewable and Sustainable Energy Reviews
سال انتشار
2016
کد محصول
1012151
تعداد صفحات انگليسی
12
تعداد صفحات فارسی
34
قیمت بر حسب ریال
1,265,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
3 مگا بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مديريت را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1265000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مديريت در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Hydrocarbons
Power
Energy reform
Mexico

تاریخ انتشار در سایت: 2018-04-21
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مديريت در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید