Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی مکانیک /

عنوان ترجمه شده مقاله: اثر پرکننده های مختلف بر خواص مکانیکی کامپوزیت های پلیمری تقویت شده با فیبر شیشه ای: مقاله مروری

مقاله ترجمه شده در مورد مواد پرکننده (fillers). مواد پرکننده عموماً مواد بی اثری هستند که در مواد کامپوزیتی مورد استفاده قرار می گیرند تا هزینه مواد را کاهش دهند، خصوصیات مکانیکی را تا اندازه ای بهبود دهند و در برخی موارد، قابلیت پردازش و در نهایت عملکرد محصول را بهبود دهند.
 چکیده

مواد پرکننده، مواد بی ­اثری هستند که در کامپوزیت­ های پلیمری تقویت شده با فیبر شیشه­ ای (GFRP) برای اصلاح خصوصیات شیمیایی و فیزیکی پلیمرهای ماتریسی مورد استفاده قرار می­ گیرند تا هزینه مواد را کاهش دهند، قابلیت پردازش را بهبود دهند، عملکرد محصول را بهبود دهند یا به عنوان توسعه دهنده یا رقیق­ کننده ماتریس عمل کنند. برخی از پرکننده­ های پرکاربرد عبارتند از: کربن سیاه، کلسیم کربنات، رس، آلومینای سه­ آبه، منیزیم هیدروکسید، پودر استخوان، پودر نارگیل، پودر هماتیت، TiO2، SiO2، ZnS، گرافیت و غیره.

اثر این پرکننده­ ها بر خواص مکانیکی مانند مقاومت کششی، مقاومت خمشی ، مقاومت برشی خطی داخلی (ILSS)، مدول کششی، مقاومت ضربه ­ای، سختی به صورت تجربی و به روش ­های مختلف آزمایش شد. برخی از نویسندگان، اثر اندازه پرکننده را بر خصوصیات مکانیکی بالا مورد بحث و بررسی قرار دادند.

-1مقدمه

اگر دو یا چند ماده با خصوصیات مادی مختلف با همدیگر ترکیب شوند، یک ماده کامپوزیتی را تولید می ­کند. زمانی که فیبر در یک ماتریس ضعیف­ تر تعبیه می­ شود، ظرفیت حمل بار بالایی ایجاد می­ کند. فیبر درون ماده پلیمری، خصوصیات مکانیکی مانند مقاومت کششی، مقاومت خمشی، مقاومت ضربه ­ای، سفتی را بهبود می­ دهد و این ماتریس، تنش ­ها را بین فیبرهای تقویت­ کننده انتقال می­ دهد… 
میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی مکانیک " با موضوع " اثر پرکننده های مختلف بر خواص مکانیکی کامپوزیت های پلیمری تقویت شده با فیبر شیشه ای: مقاله مروری " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
اثر پرکننده های مختلف بر خواص مکانیکی کامپوزیت های پلیمری تقویت شده با فیبر شیشه ای: مقاله مروری
نویسنده/ناشر/نام مجله :
International Journal of Emerging Trends in Science and Technology
سال انتشار
2016
کد محصول
1012161
تعداد صفحات انگليسی
5
تعداد صفحات فارسی
12
قیمت بر حسب ریال
880,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
441 کیلو بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مهندسی مکانیک را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 880000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مهندسی مکانیک در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Fillers
glass fiber reinforced polymer composites (GFRP)
Mechanical properties

تاریخ انتشار در سایت: 2018-04-22
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی مکانیک در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید