Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده حسابداری /

عنوان ترجمه شده مقاله: تحلیل های داده در حسابداری: فرصت ها و چالش ها

مقاله ترجمه شده درباره تحلیل داده در حسابداری آماده دانلود است. در این مقاله پیشینه ای در رابطه با یک موضوع داغ در حرفه حسابداری عمومی یعنی پیدایش داده های بزرگ و حوزه مرتبط با آن تحلیل های داده ها ارائه می شود.

چکیده

در این مقاله پیشینه ای در رابطه با یک موضوع داغ در حرفه حسابداری عمومی یعنی پیدایش داده های بزرگ و حوزه مرتبط با آن تحلیل های داده ها ارائه می شود. فعالیت های مالیاتی و مشاوره ای شرکت های حسابداری عمومی استفاده از تحلیل های داده را به وجود آورده و شرکت ها سرمایه گذاری های قابل توجهی در رشد این فعالیت ها داشته اند. اگر چه تحلیل های داده استفاده از فعالیت حسابرسی را نیز شامل می شود، استفاده گسترده از تحلیل های داده در حسابرسی از مابقی حوزه های فعالیت عقب افتاده است. به دلیل این حقیقت که حسابرسی چالش های بی همتایی در پذیرش تحلیل های داده ارائه می دهد که به حوزه های فعالیت دیگر مربوط نیستند. با وجود اینکه تحلیل های داده در حسابرسی با آغوشی گرم پذیرفته نشده است، شرکت های حسابداری عمومی به سرمایه گذاری های قابل ملاحظه خود در تحلیل های داده مرتبط با حسابرسی ادامه می دهند و تاثیرات این تلاش ها با گذشت زمان نمایان خواهد شد.هدف این مقاله 1) توضیح چگونگی کاربرد تحلیل های داده در حسابرسی صورت های مالی است و این که چرا می تواند چگونگی انجام حسابرسی را تغییر دهد. 2) زمینه ای را برای محققان در رابطه با مشکلات مربوط به تحلیل های داده فراهم کند.

1-مقدمه

واژه داده بزرگ و رویکردهای مرتبط با تجزیه و تحلیل داده، که اغلب با نام تحلیل های داده یا تحلیل پیش بینی کننده شناخته می شوند، به مقدار زیادی در رسانه های مشهور و مجلات علمی مورد بحث قرار گرفته است. برنامه های دانشگاهی به منظور صلاحیت های تحلیل های داده طراحی شده است ( بریگز، 2013). در واقع، در مجمع سالیانه انجمن حسابداران آمریکا (AAA) در اگوست 2014 یک پنل با حمایت PriceWaterhourseCoopers  و دانشگاه ایلینویز برگزار شد تا درباره چگونگی قراردادن واحدهای دانشگاهی بیشتری که مربوط به تحلیل های داده هستند در برنامه حسابداری دانشگاه ها بحث شود (pwc، 2015)...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.



موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " حسابداری " با موضوع " تحلیل های داده در حسابداری: فرصت ها و چالش ها " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
تحلیل های داده در حسابداری: فرصت ها و چالش ها
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Elsevier, Business Horizons
سال انتشار
2015
کد محصول
1012252
تعداد صفحات انگليسی
8
تعداد صفحات فارسی
17
قیمت بر حسب ریال
1,083,500
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
221 کیلو بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده حسابداری را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1083500 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده حسابداری در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Data analytics
Auditing profession
Auditor skills
Future of auditing

تاریخ انتشار در سایت: 2018-05-07
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله حسابداری در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید