Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده حسابداری /

عنوان ترجمه شده مقاله: آیا زودهنگام بودن اعلام سود، به منزله کیفیت بالاتر آن است؟

این مقاله به بررسی این موضوع می‌پردازد که آیا زمانبندی اعلام سود سالیانه به موضوعاتی از این قبیل که سود با چه سرعتی اطلاعات مربوط به ارزش را ثبت می‌کند (به موقع بودن شناسایی)، سود تا چه حد مدیریت می‌شود (هموار سازی سود) و نیز اینکه سود تا چه حد در قالب جریان نقد عملیاتی محقق می‌شود (کیفیت اقلام تعهدی) بستگی دارد یا خیر؟

چکیده

این مطالعه به بررسی این موضوع می‌پردازد که آیا زمانبندی اعلام سود سالیانه به موضوعاتی از این قبیل که سود با چه سرعتی اطلاعات مربوط به ارزش را ثبت می‌کند (به موقع بودن شناسایی)، سود تا چه حد مدیریت می‌شود (هموار سازی سود) و نیز اینکه سود تا چه حد در قالب جریان نقد عملیاتی محقق می‌شود (کیفیت اقلام تعهدی) بستگی دارد یا خیر؟ ما بنا به گفته ترومن (1990) فرض کردیم که اعلام کنندگان زودهنگام، سود با کیفیت‌تری خواهند داشت. اما یافته های ما این فرضیه را تأیید نکرد. در عوض ما دریافتیم که اعلام کنندگان دیرهنگام سود با کیفیت تری خواهند داشت و سود اعلام کنندگان دیرهنگام، اخبار ناخوشایند را بموقع تر، شناسایی می‌کنند.

-1مقدمه

مقاله حاضر به بررسی این موضوع می‌پردازد که آیا سودی که زود اعلام شده، نسبت به سود شرکت های دیگر در همان صنعت، کیفیت بالاتری دارد یا خیر؟ زمانبندی اعلام سود، یک عامل کلیدی در استراتژی افشای سازمانی یک شرکت به شمار می رود (گنوته و ترومن، 1996؛ گراهام و همکاران، 2005). شرکت ها به لحاظ استراتژیک اعلام سود خود را زمانبندی می‌کنند تا بر واکنش سرمایه‌گذاران نسبت به انتشار سود تأثیر بگذارند (براون و همکاران، 2012). ما به بررسی این موضوع می پردازیم که آیا زمانبندی اعلام سود سالیانه به طور سیستماتیک با سرعت  شناسایی اطلاعات مرتبط با ارزش توسط سود، در ارتباط است یا خیر…

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " حسابداری " با موضوع " آیا زودهنگام بودن اعلام سود، به منزله کیفیت بالاتر آن است؟ " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
آیا زودهنگام بودن اعلام سود، به منزله کیفیت بالاتر آن است؟
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Accounting & Finance
سال انتشار
2015
کد محصول
1012300
تعداد صفحات انگليسی
26
تعداد صفحات فارسی
32
قیمت بر حسب ریال
1,331,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
234 کیلو بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده حسابداری را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1331000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده حسابداری در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Earnings announcement
Timeliness in recognition
Timeliness in disclosure

تاریخ انتشار در سایت: 2018-05-13
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله حسابداری در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید