Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مديريت /

عنوان ترجمه شده مقاله: مذاکرات تجاری بین المللی در یک دنياي جهانی: تأملاتی در سهم و آینده یک حوزه (فرعی)

این مقاله در پنج بخش اصلی سازمان یافته است. پس از تعریف مذاکره تجاري بين المللي و زمینه متغیر آن، متن پژوهش را در دو پارادایم اصلي خلاصه مي كند: کلان استراتژیک و خُرد رفتاری.

چکیده

قریب به 35 سال است که تحقیقات مربوط به مذاکرات تجاری بین المللی جریان دارد. این مذاکرات در دو پارادایم عمده توسعه یافته است: کلان استراتژی که برکل سازمان متمرکز است وخُرد رفتاری که بر افراد تمرکز دارد. پارادایم اول به دو بخش روابط تجاری-دولتی و جریان های رابطه بین شرکت ها تقسیم بندی می شود در حالی که پارادایم دوم از شاخه های مطالعات تطبیقی​​ و میان فرهنگی تشکیل شده است. اگرچه مقاله حاضر این بخش های ادبیات را به طور خلاصه بیان می کند، هدف اصلی آن ارائه نقدی از این پژوهش، در نظر گرفتن سهم آن در عمل و زمینه مذاکره های بین المللی و ترغیب اندیشه ها برای تحقیقات آتی است.

1-مقدمه

در اوایل سال 2006 فولاد سازی آرسلور در لوکزامبورگ که با موفقیت دوفاسکوی کانادا را سال گذشته از تیسنکروپ آلمان به سوی خود جلب کرده بود؛ خود هدف استفاده میتال استیل، شعبه اصلی و مرکزی یک شرکت هندی واقع در هلند قرار گرفت. در همان دوره بوئینگ آمریکا 27 دریم لاینرز 787 به نیروی هوایی هند فروخت و یک قرارداد عرضه را با شرکت توری ژاپن برای فیبرکربن مورد نیاز جهت ساخت هواپیما به مرحله نهایی رساند. شرکت گوگل (ایالات متحده آمریکا) در چین با مقامات دولتی بر سر شرایط نظارتی جهت بهره برداری از موتور جستجوی اینترنتی آنها مذاکره کرد.

اینها فقط چند نمونه از میلیون ها مذاکره تجاری بین المللی است که دراوایل سال 2006 انجام گرفت. این موارد تیترهای جذاب بودند اما عاملان سطوح پایین نیز در فراسوی مرزها با هم مذاکره می کنند. روی هم رفته به نظر می رسد در سال های اخیر میزان مذاکرات تجاری بین المللی در سراسر جهان گسترده تر شده است و نشانی از کاهش در آن به چشم نمی خورد. این یک دلیل بسنده است تا از خود بپرسیم که در مورد چنین مذاکراتی چه می دانیم. به جای برشمردن آنچه که تاکنون آموخته ایم می توانیم این نکته را درنظر بگیریم که در حال حاضر چه مقدار از این پدیده را درک می کنیم...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مديريت " با موضوع " مذاکرات تجاری بین المللی در یک دنياي جهانی: تأملاتی در سهم و آینده یک حوزه (فرعی) " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
مذاکرات تجاری بین المللی در یک دنياي جهانی: تأملاتی در سهم و آینده یک حوزه (فرعی)
نویسنده/ناشر/نام مجله :
International Negotiation
سال انتشار
2006
کد محصول
1012382
تعداد صفحات انگليسی
31
تعداد صفحات فارسی
38
قیمت بر حسب ریال
1,265,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
289 کیلو بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مديريت را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1265000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مديريت در زمینه کلمات کلیدی زیر است:





international business
negotiation
international relations
culture

تاریخ انتشار در سایت: 2018-05-20
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مديريت در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید