Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی عمران /

عنوان ترجمه شده مقاله: مدیریت و برنامه‌ریزی تحت پیچیدگی‌های ساخت مترو

ترجمه مقاله درباره مدیریت ساخت و ساز، اماده دانلود است. موفق بودن در مدیریت یک پروژه ساخت و ساز، به آشنایی با چالش ها و مشخصات خاص آن پروژه نیاز دارد. ساخت متروی زیرزمینی، شرایط و پیچیدگی های خاص خودش را دارد. در این مقاله، این پیچیدگی ها به دو گروه اصلی تقسیم می شوند.

چکیده

امروزه، اکثر پروژه‌های ساخت و ساز را می­توان به ­عنوان مسائل پیچیده و مبهم در نظر گرفت. هر نوعی از این پروژه‌ها، پیچیدگی‌ها و مشخصات خاص خود را دارد، در نتیجه به روش‌ها و راه‌حل‌های مدیریتی خاص خود نیازمند است. با توجه به توسعه سریع شهرها، ساخت و سازهای زیرزمینی در مناطق شهری، از قبیل ساخت و ساز مترو، به طور گسترده‌ای برای گسترش زندگی روزمره بشر به فضاهای زیرزمینی، مورد استفاده قرار گرفته­ اند. بنابراین شناخت المان‌های پیچیده ساخت مترو می‌تواند نقش مهمی در مدیریت و برنامه‌ریزی آن داشته باشد. هدف این مطالعه، بررسی این پیچیدگی‌ها در ساخت مترو می‌باشد. این امر می‌تواند موجب احتمال پیش‌بینی پذیری بالای این چالش‌ها شود. از آنجا که پروژه­ های مترو جزء پروژه‌های زیرزمینی شهری هستند، مسائل داخلی و خارجی مطالعه می ­شوند و اثرات آن‌ها بر مدیریت پروژه مورد بحث و بررسی قرار می ­گیرد. نتیجه ­گیری می­ شود که تفاوت‌های استثنایی در مدیریت و برنامه‌ریزی اینگونه ساخت و سازها، به این علت است که پیچیدگی ­های داخلی و خارجی به صورت همزمان واقع می­شوند.

1-مقدمه

همه روزه با تغییر در فناوری­ ها و الگوهای زندگی بشر، پروژه‌های ساخت و ساز متنوعی در سراسر دنیا، در حال رشد و توسعه می‌باشند. با این حال، پیچیدگی‌های پروژه‌های جدید موجب ایجاد چالش‌هایی در برنامه‌ریزی و مدیریت پروژه می­ شود. بر اساس مطالعات باسارنی در سال 1966، تمامی پروژه‌های ساخت و ساز را می­توان به عنوان پروژه‌های پیچیده طبقه‌بندی کرد. دلیل این امر، ارتباط مستقیم بین پیچیدگی و وجود انواع بخش ­های وابسته به هم است که بایستی با توجه به شرایط وابستگی به هم و در عین حال متمایز بودن، مدیریت شوند. روش‌ها و تکنولوژی‌های مختلف جدیدی در انواع مختلف ساخت و ساز مورد استفاده قرار می‌گیرند. هر یک از این پروژه‌ها مشخصات و پیچیدگی‌های خاص خود را دارد که منجر به  ابهامات می­گردند. این امر نشان می­دهد که موفقیت در یک پروژه، مستلزم راه‌حل‌های مدیریتی است که بر اساس میزان پیچیدگی آن پروژه به طرز مناسبی انتخاب می‌گردند...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی عمران " با موضوع " مدیریت و برنامه‌ریزی تحت پیچیدگی‌های ساخت مترو " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
مدیریت و برنامه‌ریزی تحت پیچیدگی‌های ساخت مترو
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Elsevier, Procedia Economics and Finance
سال انتشار
2015
کد محصول
1012457
تعداد صفحات انگليسی
7
تعداد صفحات فارسی
17
قیمت بر حسب ریال
1,083,500
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
130 کیلو بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مهندسی عمران , معماری را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1083500 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مهندسی عمران در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Complexities
construction management
construction planning

تاریخ انتشار در سایت: 2018-06-03
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی عمران در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید