Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده حسابداری /

عنوان ترجمه شده مقاله: دستكاري مبتني بر سفارش: شواهدي از بازار سهام هنگ كنگ

ترجمه مقاله درباره بازار سهام هنگ كنگ آماده دانلود است. هدف اين مقاله بررسي دستكاري مبتني بر سفارش است كه شامل استراتژي هاي سفارش دهي می باشد.
 چكيده

هدف: هدف اين مقاله بررسي دستكاري مبتني بر سفارش است كه شامل استراتژي هاي سفارش دهي می باشد.

طرح/ روش/ رويكرد: اين مقاله با استفاده از سوابق عرضه و تقاضا كه در بورس هنگ كنگ و شركت تسويه و مجموعه داده هاي شركت سطح ٢وجود دارد، رويكردي را براي شناسایی سفارشات لغو شده طي دوره زمان عادي مبادلاتي به كار مي گيرد. هم چنين اين مقاله سفارشات لغو شده و فعاليتهاي دستكاري بالقوه مبتني بر سفارشات و رفتارهاي گروههاي مختلف سهام نسبت به اين دستكاري ها را بررسي مي كند.

يافته ها: نتايج تجربي نشان داد كه رابطه بين لغو سفارشات و دستكاري مبتني بر سفارشات بسيار قوي است و نيازمند توجه زيادي است.

ارزش: اين روش مي تواند توسط قانون گذاران و مقامات براي نظارت بر فعاليتهاي مجرمانه در بازار استفاده شود. اين مقاله هم چنين پيشنهاد مي كند كه تجزيه و تحليل داده ها با فراواني بالا موجب بهبود شناسایی فعاليتهاي مبادلاتي در بازار سهام مي شود.

 ١- مقدمه

دستكاري در بازار سهام موضوع مهمي براي پيشگامان بازار و محققان است. از زمان تاسيس بورس، افرادي كه در بازار دستكاري مي كنند به صورت مصنوعي قيمت سهام را تغيير مي دادند تا سود كسب كنند. آلن و گارتن ١٩٩٢، دستكاري در بازار سهام را به سه نوع تقسيم كردند: دستكاري مبتني برقوانين، دستكاري مبتني بر اطلاعات و دستكاري مبتني بر مبادلات. بعد از نظارت گسترده در قانون ١٩٣٤ بورس اوراق بهادار، دو نوع اول دستكاري كه شامل اقدامات صريح براي تغيير ارزش ذاتي شركت و انتشار اطلاعات نادرست يا شايعات براي تغيير قيمت سهام ممنوع شد…

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید

موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " حسابداری " با موضوع " دستكاري مبتني بر سفارش: شواهدي از بازار سهام هنگ كنگ " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
دستكاري مبتني بر سفارش: شواهدي از بازار سهام هنگ كنگ
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Journal of Financial Crime
سال انتشار
2013
کد محصول
1012644
تعداد صفحات انگليسی
8
تعداد صفحات فارسی
15
قیمت بر حسب ریال
1,210,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
186 کیلو بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده حسابداری را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1210000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده حسابداری در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Limit order book
Order-based manipulation

تاریخ انتشار در سایت: 2018-06-21
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله حسابداری در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید