Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسي شيمی /

عنوان ترجمه شده مقاله: امنیت ذخیره سازی در ازدیاد برداشت با دی اکسید کربن

دانلود ترجمه فارسی مقاله ازدیاد برداشت نفت در این بخش میسر است. مطالعات مقدماتی ازدیاد برداشت با CO2 در کانادا نشان می دهد که در تنظیمات CO2-EOR، تداخل حلالیت در فازهای آب و هیدروکربنی اتفاق می افتد.

چکیده

واحد پایلوت مانیتورینگ CO2 ، Pembina Cardium به عنوان یک سایت آزمایشی برای تعیین نقش نسبی مکانیزم های به دام انداختن استفاده شد. دو روش برای ارزیابی این توزیع ارائه شده است. یک روش ژئوشیمیایی با استفاده از داده های تجربی از سایت برای تعیین توزیع فاز CO2 در تعدادی از چاه های تولیدی مورد استفاده قرار گرفت که طی دو سال تزریق CO2 ماهانه مورد نمونه برداری قرار گرفت. علاوه بر این، یک شبیه سازی مخزن ساده انجام شد. نتایج نشان می دهد که مقادیر قابل توجهی از CO2 در فاز نفتی ذخیره می شود و بنابراین مقدار CO2 را به عنوان یک فاز آزاد شناور کاهش می دهد و به تبع آن امنیت ذخیره سازی افزایش می یابد.

1-مقدمه

مطالعات مقدماتی ازدیاد برداشت با CO2 در کانادا نشان می دهد که در تنظیمات CO2-EOR، تداخل حلالیت در فازهای آب و هیدروکربنی اتفاق می افتد. به این ترتیب فرض بر این است که CO2-EOR ممکن است مقدار بیشتری از CO2 ذخیره شده را نسبت به عملیات ذخیره سازی صرفا غیر EOR ذخیره کند. هدف اصلی این مطالعه برای تعیین کمیت چگونه به دام انداختن حلالیت بالا در درون هر دو فاز آبی و هیدروکربنی در تنظیمات CO2-EOR بود....

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.

 


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی نفت " با موضوع " امنیت ذخیره سازی در ازدیاد برداشت با دی اکسید کربن " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
امنیت ذخیره سازی در ازدیاد برداشت با دی اکسید کربن
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Energy Procedia
سال انتشار
2017
کد محصول
1012800
تعداد صفحات انگليسی
9
تعداد صفحات فارسی
11
قیمت بر حسب ریال
880,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مهندسی نفت , مهندسي شيمی را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 880000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مهندسی نفت در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


CO2 Enhanced Oil Recovery
CO2 Storage Security
CCS
CO2 solubility
trapping mechanisms

تاریخ انتشار در سایت: 2018-07-02
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی نفت در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید